השריפה ברחוב איכילוב צילום עומר שפירא כבאות והצלה

"ילד מידה 16, ילד מידה 8": גיוס תרומות לטובת משפחת הילדה יסמין שנספתה בשריפה

בני המשפחה שאיבדו בשריפה את היקר להם מכל, את בתם יסמין הפעוטה, נותרו בחוסר כל. חברים נרתמו כדי לגייס עבורם תרומות וציוד בסיסי לילדיהם, כולל ביגוד

פורסם בתאריך: 15.3.22 18:23

חברים וגורמים נוספים פתחו בקמפיין גיוס בפייבוקס עבור משפחתה של הילדה יסמין ברכה בוקלטוב, שנספתה בשריפה ברחוב איכילוב בפתח תקו אתמול. החברים פרסמו את ההודעה הבאה:

חברים יקרים !
אנחנו כותבים את ההודעה הזו בדמעות ולב כואב ומבקשים את עזרתכם בכל מה שאפשר …  בכאב עצום תינוקת בת שנתיים נספתה בטרם עת … המצב הכלכלי בבית לצערנו הפך להיות קשה מנשוא כי פשוט לא נשאר למשפחה כלום. אנחנו אוספים להם תרומות הן כספיות והן מוצרים וכל מה שאפשר לקבל ממכם בלב רחב. אין כרגע למשפחה כלום ושום דבר למעט אחד את השני וזה לא סתם משפט! אין כסף לשבעה, אוכל, בגדים וכדו', פשוט כלום לא נשאר מהמעט שהיה. יש ילדים נוספים, ילד בכיתה ב' מידה 16, ילד בכיתה א' מידה 14, ילד בן 4 מידה 8, תינוקת בת 4 חודשים. חברים – מתנות לאביונים זה הזמן!
פתחו את ליבכם ואת ידיכם ועזרו לנו להציל את המשפחה הזו מהתופת הנוראה שפקדה אותם.

את התרומות ניתן להעביר דרך אפליקציית paybox, לתרומות היכנסו כאן 

מודעת אבל יסמין ברכה בקולטוב ז"ל

מזק"א נמסר היום כי לאחר מאמצים של המחלקה המשפטית של זק״א ובסיועם של חברי לשכת חבר הכנסת אורי מקלב, הפעוטה המנוחה תובא לקבורה.  עוד נמסר כי "פרקליטות מחוז מרכז החליטה לדרוש את נתיחת גופת הפעוטה וזאת על מנת לקבוע את סיבת מותה, וכי משפחת הפעוטה פנתה למחלקה המשפטית של זק"א בבקשה לסייע להם בהבאת הפעוטה לקבורה מיידית. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בפ"ת ייצג המתנדב עו"ד אפרים גריידנגר את המשפחה ואת התנגדותם לנתיחה. בית המשפט דחה את בקשת הפרקליטות והורה לשחרר את הגופה מיידית לקבורה ולעשות כל מאמץ להביאה לקבורה טרם שקיעת החמה".

טרגדיה: נקבע מותה של בת השלוש שנפגעה קשה בשריפה

יסמין ברכה בוקלטוב תובא למנוחות הערב ב-20:00. אתמול (שני) בבוקר נקבע מותה של הילדה שנפגעה באורח אנוש בשריפה בדירה ברחוב איכילוב בפתח תקוה. הילדה יסמין הובהלה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש, אך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. השריפה פרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב איכילוב בעיר.

 

מהעירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה מסייעת למשפחת בקולטוב ככל הניתן לאור האסון שניחת עליהם ומשתתפת בצער המשפחה. כרגע העירייה דאגה ללינה למשפחה הנמצאת במתחם דירות, שם היא יושבת שבעה ואנו דואגים לכל צרכיהם. החל ממקום לינה לימים אלו, ועד למזון, ביגוד לכולם, ציוד לילדים ולתינוקת, ציוד לבית הספר שמיכות ועוד. צוות פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי מלווה את ההורים והילדים ומסייע להם ואנו דואגים לצרכי הילדים בגן ובבתי הספר. עובדת סוציאלית מלווה את המשפחה ותמשיך ללוות אותה לאורך כל התקופה הקרובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר