תאונה ברחוב אורלוב, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

בת 70 נפגעה ממשאית ופונתה במצב קשה

התאונה אירעה ברחוב אורלוב, הפצועה פונתה לבית החולים בילינסון עם חבלת ראש

פורסם בתאריך: 16.3.22 11:42

אישה כבת 70 נפגעה ממשאית ברחוב אורלוב בפתח תקוה. היא פונתה לבית החולים בילינסון במצב קשה. מארגון הצלה נמסר כי חובשי מד"א – הצלה פתח תקווה הוזעקו לרחוב אורלוב עקב דיווח על הולכת רגל שנפגעה ממשאית. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי לפצועה כבת 70 והיא פונתה לבית החולים בילינסון במצב קשה עם חבלת ראש.

יוני כהן , חובש ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקוה, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בהולכת הרגל כשהיא שרועה על הכביש מעורפלת הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול ראשוני והעלינו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים".

החובשים של מד"א, נתנאל אנגל ויוני כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך למשאית כשהיא בהכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה".

בני וקנין, חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני, מסר: "מדובר בהולכת רגל שנפצעה קשה כתוצאה מפגיעת משאית. הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון כשהיא סובלת מחבלות ופציעות רב מערכתיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר