הלווייתה של הילדה יסמין ברכה בוקלטוב, צילום איחוד הצלה

אביה של הפעוטה שמתה בשריפה: "אנחנו לא מעכלים, יסמין הייתה ילדה של אהבה"

יומיים לאחר השריפה קטלנית והטראגית בדירת המשפחה, מספר האב, שלום, על מה שקרה ועל הכאב הגדול. ברשתות פורסמה קריאה לבוא לאוהל האבלים. נפתח קמפיין גיוס לשיקום הדירה ברחוב איכילוב

פורסם בתאריך: 16.3.22 18:19

יסמין ברכה בוקלטוב, הילדה בת השנתיים ושלושה חודשים שמצאה את מותה בשריפה בדירת משפחתה ומותה זעזע מדינה שלמה, הובאה אתמול בערב למנוחות בבית העלמין ירקון. "אנחנו מרגישים אחדות של כל עם ישראל", אומר למלאבס בכאב גדול האב, שלום, יום לאחר ההלוויה.

בני משפחת בוקלטוב מתגוררים בדירה ברחוב איכילוב כשמונה שנים וגידלו בה חמישה ילדים: בן בגיל שמונה, בן בגיל שש וחצי, בן בגיל ארבע, את יסמין ז"ל בת השנתיים ושלושה חודשים ופעוטה בת שלושה חודשים.

השריפה פרצה בחדר הילדים. האב שלום מספר: "הילדים האחרים לא קיבלו שריטה. הגדול הציל את עצמו כשסגר עם סמרטוט את הפה והאף ולא נשם את הגזים. הם בריאים ושלמים. אשתי גם בסדר, עד כמה שאפשר להגיד. ראש העיר דאג לנו לדיור זמני לתקופה הזאת וגם עזר מעציון מאוד סייעו לנו".

"השריפה התחילה בחדר ילדים", הוא מספר בכאב, "כולם יצאו משם כבר ואז התחילה שריפה. יסמין ברכה ישנה בחדר ההורים ועלתה למעלה בלי כאב. הקדוש ברוך לקח אותה. השריפה כנראה פרצה מנר, אבל אני עוד לא יודע בדיוק. אנחנו לא מצליחים לעכל ולא נצליח. למרות שאנחנו מקבלים תמיכה גדולה ומרגישים אחדות עם כל עם ישראל. שאנחנו גוף אחד".

הילדים מבינים מה קרה?
"הם יודעים. סיפרנו להם בדיוק מה קרה ואיך קרה. אחד בכה, אחר לא בכה. אולי זה לא מגיע עכשיו, אלא ירגישו את זה אחר כך".

"יסמין הייתה ילדה חמודה, ילדה של אהבה, ילדה אהובה וילדה שמראה את האהבה", הוא אומר בדמעות. "כל הזמן ביקשה ממני להסיע אותה כמו סוס על הגב שלי".

 

 

ברשתות פורסמה קריאה להגיע לנחם את המשפחה באוהל האבלים ברחוב רוטשילד 79, זאת בשל מיעוט קרובי משפחה.

דירת המשפחה, כאמור, נשרפה כליל ולא ניתן להתגורר בה. בעוד רבים נרתמו והביאו בגדים וציוד בסיסי לבני המשפחה, לאחר השבעה, הם יצטרכו לשפץ את ביתם. לצורך כך, תזדקק המשפחה לסכום כסף גדול מאוד. בעקבות כך, ועל מנת לסייע ולו במעט, פתחה הנהגת ההורים של בית הספר בממלכתי דתי נווה אברהם קמפיין גיוס המונים תחת הכותרת "משקמים את הבית של משפחת בקולטוב", באתר Givechak.

עד שעות הצהריים של יום רביעי כ–380 איש תרמו יחד למעלה מ–170 אלף שקלים, אך המשפחה זקוקה לסכום גדול בהרבה..

לתרומות למשפחה היכנסו כאן.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר