אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

"הילד רץ אליה, היא נתנה לו מכה בפנים" | פרטים חדשים על החשד לאלימות בגן

החשד הראשוני התעורר לאחר שילדה בת שלוש סירבה להיכנס לגן בבקרים. אמצעי התיעוד העלו ממצאים קשים של פגיעה בילדים בגן. מעצר הסייעת תושבת העיר הוארך

פורסם בתאריך: 17.3.22 08:08

עדכון אחרון: 17.3.22 12:21

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) סייעת בגן ילדים בפתח תקוה, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע ובתום חקירתה נכלאה. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו לפני כשבוע בחקירה מואצת ורגישה, עם קבלת תלונה מהורי פעוטה כבת שלוש, בדבר חשד לפגיעה בה בגן, זאת לאחר שהילדה סירבה להיכנס לגן בבקרים. המשטרה גבתה עדויות מההורים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

הבוקר (חמישי) בתום דיון נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה של החשודה עד תאריך 21.3.22, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה. שוטרי תחנת פתח תקוה ממשיכים בחקירה אינטנסיבית, שענינה חשד לפגיעה במספר קטינים, במועדים שונים, שעה שחסרי הישע היו תחת טיפולה של הסייעת. בתום בחינת ממצאי החקירה שנאספו עד כה, ציינה השופטת בהחלטתה: "עיון בתיק החקירה מלמד כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה. בדיון הציגה המשטרה לבימ"ש סרטונים, שיש בהם כדי לבסס את החשד הסביר בעוצמה המספיקה להארכת מעצר ראשונה". כאמור, בתום הדיון קבע בית המשפט את הארכת מעצרה של החשודה בחמישה ימים, עד תאריך 21.3.22.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה: "מדובר במקרה חמור שבו, על פי החשד, החשודה שעבדה כסייעת בגן ילדים, פעלה באלימות כלפי ילדים קטנים. אנחנו קיבלנו צילומים מהגן. בשלב זה, נשמרו הקלטות לתקופת זמן של חודש ויומיים. בכל יום יש שמונה שעות צפייה. עד כה היחידה החוקרת ביצעה צפייה בתשעה ימים מלאים. עד כה החשודה נצפתה ב-14 אירועים שונים כלפי שבעה ילדים, כאשר היא דוחפת אותם למזרן בצורה אגרסיבית. יש מקרים שהיא מרימה ילד כאילו הוא בובה בידו וזורקת אותו על המזרן. יש אירוע אחד שרואים ילד רץ לכיוון שלה, היא נותנת לו מכה בפנים, ילד נופל, שוכב מספר דקות, והחשודה לא מתייחסת אליו. החשודה נחקרה והודתה בחשדות נגדה. לדבריה, היא עשתה את זה בהיסח הדעת. לא הייתה לה כוונה לפגוע בילדים".

עוד התברר מהדיון כי התלונה הוגשה בסוף חודש פברואר, כשב – 4 במרץ הוציאה המשטרה צווים מבית המשפט לתפיסת הצילומים ובדיקתם.

 

עו"ד אורי דרשן הכהן, המייצג את הסייעת, אמר בדיון: "אין פה בעיטות, מכות, צעקות. לחשודה יש רשימה של ברכות שמברכים אותה ההורים, וגם המנהלת. מדובר במעצר ראווה. זה לא המקרה הקלאסי של אלימות. שנה היא עובדת במקום הזה, ומעולם לא הייתה נגדה תלונה. יש הורים שעד היום איתה בקשר. אף ילד לא חזר עצוב או בוכה הביתה. יש אירוע. בואו נבחן. לקחת אישה כשהיא חולה, למחוק 12 שנים שלה, כשהיא עבדה מצוין בעבודה, למחוק לה את כל השנים, כאשר אין לה תלונות או קשר עם המשטרה, וזה האירוע הראשון שהיא נתקלה במשטרה אתו, למחוק הכול בהינף יד?"

במשטרה ציינו כי מדובר בחקירה מורכבת הנמצאת בראשיתה ומנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות מפקד מחוז מרכז בחקירות מסוג זה, בהן עולה חשד לפגיעה בחסרי ישע, עד למיצוי הדין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר