בית המשפט, אילוסטרציה serggn depositphotos.com

תאונה ברחוב שטמפפר: אחד המעורבים ואביו תקפו פקחים של העירייה

אב ובנו, אשר היה מעורב בתאונה, מואשמים שתקפו פקח ופקחית של העירייה שביקשו מהם להמתין עד לבוא המשטרה וניסו לעכב אותם. זאת לאחר שחובש טען שהותקף על ידי האב

פורסם בתאריך: 22.3.22 08:22

כתבי אישום הוגשו נגד אב ובנו מפתח תקוה בגין אלימות ואיומים, כל אחד על פי חלקו, כלפי צוות מפקחים שהיו בסיור שגרתי בעיר. כתב האישום הוגש נגד האב (41) ובנו (23) לבית משפט השלום בפתח תקוה, בתום חקירת שוטרי תחנת המשטרה המקומית. מהחקירה עולה כי ב–17 באוקטובר 2020, בשעות הערב, היו פקח ופקחית בסיור שגרתי רכוב בעיר, כשלפתע הבחינו בהתקהלות בתחנת דלק ברחוב שטמפפר עקב תאונת דרכים שאירעה במקום, בין רוכב אופנוע לנהג רכב פרטי במסגרתה ברחוב רוכב האופנוע מהמקום.

באותן נסיבות, הגיע לכיוונם חובש מד"א שהוזעק לטובת טיפול בתאונה, וטען כי אביו של רוכב האופנוע, שברח מהמקום, תקף אותו לאחר ששאל אותו לפרטי התאונה. בהמשך, הגיע למקום רוכב האופנוע. מיד לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, עת ניסה הפקח לברר עם האב אודות תלונת החובש כי האחרון תקף אותו, החלו חילופי דברים בינו לבין הפקח, תוך שהאב מסרב לשתף פעולה עם הפקח, לועג להיותו פקח וצועק לו ללכת מהמקום.

לאחר חילופי הדברים בין השניים, בעת שנכנס האב לרכבו, הודיע לו הפקח כי הוא מעוכב עד להגעת המשטרה, אך זה המשיך בנסיעה עם הרכב. בעקבות כך, הודיעה לו הפקחית פעמיים כי הוא מעוכב ואינו יכול לעזוב את המקום תוך שהיא עומדת בסמיכות לחלקו הקדמי של הרכב על מנת למנוע ממנו המשך נסיעתו. בנסיבות אלה, המשיך האב  בנסיעה ופגע בפקחית עם מראת רכבו בידה ועצר את הרכב.

 

 

 

בכתבי האישום נטען כי בשלב זה יצא האב מרכב והתקרב לכיוונה של הפקחית, אז הדף אותו הפקח על מנת למנוע ממנו לפגוע בפקחית. אך אז, כך על פי כתב האישום, בתגובה החל האב להכות את הפקח באגרופים, הפילו לקרקע, רכן מעליו והמשיך להכותו באגרופים ובבעיטות, תוך שבנו אוחז בפקח ומונע ממנו להתגונן. באותן נסיבות, כפי שעולה מהחקירה, הגיעו למקום גורמי ביטחון נוספים ביניהם פקח נוסף, וניסו למשוך את האב מהפקח, כשבתוך כך, הכה בנו את הפקח שהגיע למקום בראשו באמצעות ברכו. או אז, קילל הבן את הפקחים ואיים עליהם.

לאחר שהושלמה החקירה והתיק נבחן על ידי התביעה המשטרתית, הוגשו נגד השניים כתבי אישום נפרדים אשר מייחסים לכל אחד מהם שתי עבירות תקיפה, הבן הואשם גם בעבירת איומים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר