תושבי פתח תקווה חוגגים יום הולדת לאיתן חובה
תושבי פתח תקווה חוגגים יום הולדת לאיתן חובה

בעקבות פוסט: מאות תושבים התגייסו לשמח ילד חולה סרטן

אמו של איתן חובה, ילד חולה סרטן, תושב עוטף עזה המתגורר בפתח תקוה לצורך טיפולים, העלתה פוסט המספר על משאלתו ומאות מתושבי העיר באו לחגוג עמו יום הולדת תשע

פורסם בתאריך: 18.6.17 03:05

מאות מתושבי העיר הגיעו ביום ראשון השבוע לחגוג יום הולדת תשע עם איתן חובה ומשפחתו, תושבי מושב דקל שבעוטף עזה המתגוררים בחצי השנה האחרונה בפתח תקווה בגלל סרטן הלימפומה ממנו סובל איתן. “לקראת יום הולדת תשע והקשרים שנוצרו עם חברים במחלקה, ביקש איתן לחגוג יום הולדת גם עם החברים משניידר”, מספרת האם גפן, “מאחר ואנחנו מתגוררים מאוד רחוק, בחצי השנה האחרונה אלו החברים שלו. לכן היה ברור לי שבנוסף ליום הולדת במושב עם המשפחה והחברים מהכיתה, נחגוג לאיתן יום הולדת גם עם החברים החדשים. מה שכן, איתן ביקש שאם אפשר שלא יהיו ביום ההולדת רק ארבעה, חמישה חברים, מאחר ולפני מספר שנים הוא חגג יום הולדת עם מעט חברים והוא לא זכר את זה לטובה ואמרתי לו שלא ידאג”.
האם העלתה פוסט בדף הפייסבוק סופר מאמא בו היא חברה ושיתפה את בנות הקבוצה במשאלתו של איתן. “כתבתי להן שאיתן רוצה לחגוג יום הולדת וחושש שלא יהיו הרבה ילדים, שאלתי האם יש מישהי מהקבוצה שנמצאת בפתח תקוה והזמנתי אותן לבוא ליום ההולדת. כתבתי את זה בלילה בין שלישי לרביעי ובאותו לילה לא ישנתי מרוב התרגשות. מהרגע שהעליתי את הפוסט קבלתי המון תגובות ואנשים אמרו שהם יבואו לחגוג איתנו, שיביאו שולחנות, מחצלות וכיבוד. למחרת כבר היו למעלה מ800 לייקים ו500 תגובות ואז אשת ראש העירייה, דפנה ברוורמן, יצרה איתי קשר והרימה יחד עם אנשים נוספים הפקה שעד עכשיו קשה לי לא להתרגש ממנה. ראש העירייה פירסם אצלו בדף פוסט והזמין את האנשים לבוא לקחת חלק בחגיגה, זה היה אירוע גדול, כולם מסביב נרתמו וזה היה מדהים”, היא מספרת.
איך איתן הגיב?
“הוא מאוד התרגש ומבחינתו הוא לא יכל לבקש יותר מזה, זה עלה בהרבה על הציפיות שלו. לשמחתי עשיתי לו הכנה נכונה ולכן הוא לא נבהל מכמות האנשים, בהתחלה היה קשה לו להכיל את זה, כי הרבה אנשים רצו להצטלם איתו ולדבר איתו והוא מאוד שמח על החגיגה”.
דפנה ברוורמן סיפרה: "עשינו הכל על מנת לשמח את איתן וגפן אימו, אני רוצה להודות לעשרות המתנדבים שהתגייסו לפרויקט יום ההולדות ולמאות התושבים שהגיעו לבקשתו של ראש העיר, זה לא מובן מאליו התגייסות כזו , זה מאוד מאפיין את העיר ואת רוח ההתנדבות בה".
משפחת חובה שנמצאת בעיר לאור הטיפולים של הילד איתן, כבר מתחילה לראות את הסוף. השבוע נכנס איתן לסבב טיפולי הכימותרפיה השלישי והאחרון במחלקה האונקולוגית בשניידר וההורים מקווים שהסבב האחרון יהיה קצר יותר מהקודמים. “המערכת החיסונית של איתן מאוד חלשה ולכן הגוף מגיב אחרת בין טיפול לטיפול. אנחנו מקווים שתוך חודשיים נסיים את הטיפולים ונחזור לחיים הרגילים שלנו”, מספרת גפן ומבקשת להודות לכל מי שעטף אותם, “ההתגייסות של הסביבה מאוד לא מובנת מאליה, אני פוגשת לאורך האשפוז אמהות רבות והחברויות שנרקמו בינינו זה משהו שלא קיים בשום מקום אחר, אנחנו שותפות לגורל הזה ומבקשת להודות לראש העיר ולאשתו דפנה, אני מרגישה שהעיר הזו קיבלה אותי בחיבוק גדול, בצורה שלא קיימת בשום מקום אחר בעולם וזה לא מובן מאליו בכלל”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר