אוטובוס של דן, צילום באדיבות דוברות העירייה

שימו לב: שיפורים בתחבורה הציבורית משכונות הדרום לתחנת הרכבת

החודש הורחב השירות של הקווים 266 ו-238 משכונות הדר גנים, שעריה ואחדות לכיוון תחנת הרכבת. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 27.3.22 18:03

משפרים את התחבורה הציבורית בשכונות הדרום: החודש הורחב השירות של הקווים 266 ו-238 משכונות הדר גנים, שעריה ואחדות לכיוון תחנת הרכבת, קישורית שלא הייתה קיימת בעבר וחסרה מאוד לתושבי השכונות.

קו 266 של חברת דן, אשר בעבר יצא מהמסוף ישירות ללב העיר (במסלול עוקף), הורחב כעת ולבקשת התושבים נכנס ללב השכונה, ומשם ממשיך למרכז העיר, לתחנת הרכבת הקלה (שתפתח בסוף השנה ברחוב קרול), תחנת הרכבת הקלה בדיפו בקריית אריה ותחנת רכבת ישראל בקריית אריה (באותו מקום). הקו מתוכנן כקו הזנה המביא את התושבים בצורה מהירה לתחנת הרכבת (מעט תחנות) ושעות הפעילות שלו הורחבו וכך גם התדירות.

 

קו 238 של חברת דן, פעל בעבר רק שישה ימים בשבוע וכעת פעילותו תתחדש גם במוצאי שבת. הקו עובר בשכונת הדר גנים, עין גנים, אם המושבות החדשה, תחנת הרכבת קריית אריה, קניון איילון, סינמטק ת"א, הבימה ועד הכרמלית בת"א. הקו תוגבר ותדירות הקו עלתה.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו משתדלים לתת מענה מיטבי לתושבי השכונות ולשפר את הקישוריות בין שכונות העיר לבין מרכזי התחבורה שהם יהיו העורק התחבורתי המרכזי בשנים הקרובות. מדובר בבשורה גדולה לתושבי שכונות אחדות, שעריה והדר גנים אשר יוכלו מעתה להגיע לתחנות הרכבת במהירות ובקלות. אני מודה לרשות הארצית לתחבורה על שיתוף הפעולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר