מעשים טובים בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

יום המעשים הטובים בפתח תקוה: מאות תושבים התגייסו לפעילויות מיוחדות

במסגרת הפעילויות התקיימה תכנית טיפוח ויופי לגיל השלישי במרכזים הקהילתיים, הוצבו דוכני מכירה של מוצרים של תלמידים בעלי מוגבלויות, חולקו מתוקים לעוברים ולשבים, נצבעו בתי קשישים ועוד

פורסם בתאריך: 29.3.22 17:59

מאות תושבים, תלמידים ועובדי ציבור השתתפו היום (שלישי) ביום המעשים הטובים, יום שיא מרוכז לעשייה למען האחר המתקיימת כל השנה. במסגרת שפע הפעילויות התקיימה תכנית טיפוח ויופי לגיל השלישי במרכזים הקהילתיים, הוצבו דוכני מכירה של מאפים תוצרת בית ומוצרים מקסימים מעשה ידיהם של תלמידים בעלי מוגבלויות, חולקו מתוקים לעוברים ולשבים, התקיימו פעילויות לצביעה ושיפוץ בתי קשישים ומבנים ציבוריים, ניקיון השכונות בעיר, חלוקת דוחות חיוביים לתושבים על ידי השיטור העירוני, הופעה מרגשת לקהל הרחב של תלמידי החינוך המיוחד ועוד ועוד.

חלק ניכר מהעשייה רוכז על ידי בית המתנדב ומתנדבות/ים רבים הגיעו משעות הבוקר המוקדמות כדי לסייע בהכנות, וכך גם עובדי עירייה רבים. כל אחד בתחומו סייע ותרם במגוון פעילויות.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "תושבות ותושבי פתח תקוה מאז ומתמיד עסקו בהתנדבות ובנתינה ועשרות ארגוני המתנדבים הפעילים בעיר הם הראייה לכך. גם היום יום המעשים הטובים נרתמו התושבים לשפע של פעילויות התנדבות למען הקהילה ולמען עשיית טוב למען האחר. אני מודה לכל המתנדבים/ות, התלמידים/ות, צוותי החינוך, עובדי הרשות, צוות בית המתנדב ולכל מי שלקח חלק פעיל ותרם ליום המעשים הטובים את חלקו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר