אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
צילום: BrianAJackson depositphotos.com

"אחותו טיפלה בו ודאגה לכל צרכיו, אך הוא דקר אותה באכזריות"

אח מואשם שדקר את אחותו בבית בו התגוררו יחד בפתח תקוה. לפי כתב האישום, הוא דקר אותה בסכין המשמשת לחיתוך בשר, בצווארה ובלחיה

פורסם בתאריך: 5.4.22 15:45

בתוך ארבעה ימים מאירוע הדקירה, הוגש כתב אישום נגד צעיר מפתח תקוה בגין תקיפתה ופציעתה של אחותו. על פי כתב האישום, השניים מתגוררים בבית אביהם ברחוב שלומציון המלכה בפתח תקוה, כשהקורבן, בת ה–24, טיפלה באחיה, בן ה–21, ודאגה לכל שיגרת חייו ולטיפוליו הרפואיים.

מחקירת שוטרי תחנת פתח תקווה עולה כי ב–26 במרץ, קצת לפני חצות, התפתח ויכוח בין השניים בעת שאכלו ארוחת ערב. בנסיבות אלו, אמרה הצעירה לאחיה לסיים את הארוחה בעקבות השעה המאוחרת. בתגובה לכך, החל הנאשם לאיים עליה ולקלל אותה בכך שקרא לה נאצית ואמר שיבוא יום ויחזיר לה על כל מה שעשתה לו. על פי כתב האישום, בעת שהשניים שהו במטבח של הבית, הצעירה הושיטה לאחיה כוס מים ותרופות וביקשה ממנו ליטול את התרופות, לצחצח שיניו וללכת לישון. בתגובה לכך, הוא המשיך לקלל אותה ואמר לה שיהרוג אותה ועוד יבוא היום והוא ינקום בה על כל מה שהיא עושה לו.

בהמשך, כפי שעולה מהחקירה, היכה הנאשם את אחותו באמצעות מכת אגרוף בפניה. בין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו ניסתה לתפוס את ידיו ואת רגליו על מנת למנוע ממנו לפגוע בה. הנאשם התנגד ודחף אותה אל המטבח, ניגש למתקן הכלים שעל השיש, חיטט בו עד שמצא סכין שמשמשת לחיתוך בשר, ודקר באמצעותה את אחותו בצווארה ובלחיה.

כתוצאה מכך, נגרמה לה פציעה באורך של שמונה ס"מ בצווארה ופצע נוסף בלחי. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה לבית חולים בילינסון בעיר, כשמצבה בינוני. בוצעו לה תפרים, היא נותחה ואושפזה למשך יומיים.

 

מעצרו של הדוקר הוארך ובהמשך הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה. התשתית הראייתית נגדו מתבססת על עדויות בני המשפחה וגרסת הנאשם אשר הודה במיוחס לו. בחקירתו הראשונה טען שאיבד שליטה על עצמו ובחקירה השנייה הביע חרטה על מעשיו.

"מדובר במי שתקף באופן אלים ואכזרי את המתלוננת כאשר לאירוע יש תכנון מוקדם שכן הנאשם חיפש בתוך מתקן הכלים על השיש סכין באמצעותה פצעה את המתלוננת", ציינה התביעה המשטרתית. "מדובר במי שפצע באכזריות את אחותו שטיפלה בו ודאגה לכל צרכיו. הנאשם גומל לה בפציעה באמצעות סכין לחיתוך בשר כשרק בנס לא נגרם אסון".

לצד כתב האישום, אשר מייחס לו עבירות של איומים, תקיפה ופציעה כשהעבריין מזוין, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים. בנתיים בית המשפט האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת והנאשם נשלחת לבדיקה פסיכיאטרית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר