אמבולנס צילום דוברות מד"א
אמבולנס צילום דוברות מד"א

כתב אישום נגד תושב העיר: דרס למוות תושב בן 67 במעבר חציה בגיסין

הנהג הפוגע מואשם בגרימת מוות ברשלנות. ההרוג פונה לבית החולים ושם מת מפצעיו, בתאונה נפצעה בת זוגו של ההרוג. בכתב האישום נכתב כי הנהג יכול היה להבחין בהם ובמעבר החציה ממרחק רב

פורסם בתאריך: 13.4.22 14:16

שלושה חודשים לאחר שתושב פתח תקוה, בן 67, נהרג בתאונה, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש וברשלנות שגרמה לתאונה בה נחבל אדם.

מחקירת בוחני התנועה של משטרת מרחב שרון עולה כי ב–29 בנובמבר האחרון, סמוך לשעה 04:40, נהג הנאשם, תושב פתח תקוה, בן 42, ברכב ניסאן ברחוב גיסין בפתח תקוה מכיוון מזרח למערב, בנתיב הימני, לכיוון צומת הרחובות גיסין – זכרון יעקב.

באותה עת, כך עולה מכתב האישום, שהוגש לבית משפט לתעבורה במחוז מרכז, הגיעו בני זוג, תושבי העיר, למעבר חצייה ועמדו על שפת המדרכה והמתינו עד שהכביש יהיה פנוי לצורך חצייה. כאשר החלו השניים לחצות את מעבר החציה, היה הנאשם 45 מטרים מהם. על פי הנטען בכתב האישום, הוא לא הבחין בהם, לא האט את מהירות נסיעתו ופגע בהם בעוצמה רבה תוך שהשלימו חצייה של כארבעה מטרים. כתוצאה מכך, הוטח הגבר בכביש, נפגע קשות בראשו, הובהל לבית חולים בילינסון, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, ולמרבה הצער נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

בת הזוג שלו, הוטלה לעבר גג הרכב וכעבור עשרות מטרים נפלה על הכביש. היא נחבלה, נגרמו לה שברים מרובים, הובהלה לבית חולים בלינסון – שם אושפזה עד ה-9 בדצמבר, ולאחר מכן הועברה לשיקום של כחודש במרכז הרפואי בית רבקה בפתח תקוה.

 

התשתית הראייתית נגד הנהג הפוגע מתבססת על צילומי מצלמות אבטחה אשר תיעדו את התאונה, דוח של בוחן תאונות דרכים אשר קבע כי הנאשם יכול היה לראות את תמרורי האזהרה בדבר מעבר החצייה ממרחק של 223 מטר ואת המעבר עצמו ממרחק של כ–99 מטר, וכן קבע כי יכול היה לראות את בני הזוג ממרחק של 54 מטר. על פי הפרקליטות, בחקירתו טען הנהג כי לא הבחין בהם, ולא סיפק כל הסבר לכך.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשה לפסילת רישיונו של הנאשם עד תום ההליכים. מהבקשה עולה כי הנאשם נוהג מאז שנת 1997 ולחובתו שבע הרשעות תעבורה קודמות.
הדיון בעניינו של הנהג הפוגע נקבע לחודש אפריל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר