ילדים נפגעו מרכב שאיבד שליטה, צילום איחוד הצלה

רכב איבד שליטה, עלה על המדרכה ופצע שלושה ילדים, אחד מהם קשה

תאונה קשה היום במחלפון עמישב על הגשר: נהג איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע בשלושה ילדים. אחד מהם פונה במצב קשה, שניים במצב בינוני

פורסם בתאריך: 20.4.22 19:25

שלושה נפגעו היום אחר הצהרים בפתח תקוה מרכב שאיבד שליטה ועלה על המדרכה. האירוע הקשה התרחש במחלפון עמישב בפנייה לפתח תקוה, על הגשר.  מאיחוד הצלה נמסר כי פאראמדיק וחובשים של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לילד בן 6 במצב קשה, ילד בן 8 במצב בינוני ונער בן 15 במצב בינוני. נהג הרכב נפגע באורח קל. אבי מרכוס, פאראמדיק וסגן מנהל אגף רפואה באיחוד הצלה שטיפל בזירה הקשה, סיפר: "מדובר בזירה קשה הנער והילדים שכבו על המדרכה וסבלו מחבלות ראש וגפיים, הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני מציל חיים במקום ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ, הנער בן ה-15 פונה על ידי אמבולנס איחוד הצלה במצב בינוני לבית החולים להמשך טיפול".

ממד"א הצלה נמסר כי הילד בן השש פונה עם חבלה חבלה רב מערכתית. חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה, אבי מונק, דובי רוזן ויהודה מושקוביץ, סיפרו: "מדובר ברכב שנהגו ככל הנראה איבד שליטה בעיקול במחלפון ופגע במספר ילדים שהלכו ורכבו על אופניים במדרכה, אחד מהילדים היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ושני הילדים הנוספים היו בהכרה. הענקנו להם טיפול ראשוני והעלנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי מהיר לבית החולים".

 

 

פראמדיקים של מד"א, תומר גוסמן ואלון ריזקאן, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות של שלושה ילדים שנפצעו. הרכב שממנו הם נפגעו היה על המדרכה בסמוך לגדר של הגשר והילדים שכבו בסמוך אליו כשהם סובלים מחבלות בראשם. ביצענו הערכה ראשונית לפציעות, ילד בן 6 היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. נער בן 15 וילד בן 8 שהיו בהכרה הוכנסו במהירות לאמבולנסים ופונו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי במצב קשה ובינוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר