בגדים שנתפסו על ידי משטרת פתח תקוה אצל הנערות
בגדים שנתפסו על ידי משטרת פתח תקוה אצל הנערות

גניבות במרכז העיר: שתי נערות נתפסו על ידי המשטרה

בביתן של הקטינות אשר פיתחו שיטה לגניבת בגדים מחנויות, נתפסה סחורה גנובה והחל נגדן הליך על פי חוקי הנוער. רפאל זוכאים, בעל חנות, מספר על מה שתועד במצלמות

פורסם בתאריך: 18.6.17 03:14

שתי נערות תושבות העיר, בנות 15 ו-17, אשר גנבו בגדים מחנויות במרכז העיר בטכניקה שכללה הטעייה של בעלי החנות, נתפסו על ידי המשטרה.
תחילת הסיפור לפני מספר שבועות, אז פנה למשטרה רפאל זוכאים בעל חנות הבגדים 'שנקין הקטנה' ברחוב חובבי ציון והתלונן על כך שנגנבו לו בגדים מהחנות. חכים הבחין כי סחורה נעלמה, בדק במצלמות וראה שתי נערות שמסתובבות בחנות ולוקחות בגדים. "הן עשו הרבה בלאגן, בשלב כלשהו הן לקחו שמלה ודחפו בתוכה ג'ינסים ויצאו עם חבילה של בגדים מהחנות. פניתי למשטרה עם הנושא והם פתחו בחקירה".
בחקירה הסתבר למשטרה שהנערות פיתחו שיטה, לפיה הן היו מגיעות לחנות הבגדים במרכז העיר ובמהלך הסיור בחנות היו ממלאות את התיק בפרטי לבוש שאהבו. במקביל, אחזו ביד פריט אחד עם זמזם. לאחר שאספו את מה שמצא חן בעיניהן, היו יוצאות מהחנות כשהפריט עם הזמזם ביד, ואז היו משאירות את התיק בחוץ וחוזרות לתוך החנות ומחזירות את הפריט עם הזמזם כאילו נלקח בתום לב.
לאחר התקדמות החקירה בוצעו חיפושים בבתיהן של 2 קטינות (15, 17), תושבות העיר, במהלכו נמצאו עשרות פריטי לבוש חשודים כגנובים מבתי עסק בפתח תקווה ובתל אביב. הנערות תוחקרו על ילדי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה ותיארו את תהליך הגניבה. הבגדים שנתפסו חזרו לבעלי העסקים וכנגד הקטינות החל הליך על פי חוקי הנוער.
"לפי המצלמות הן היו ממש מקצועיות", אומר זוכאים וממליץ לחבריו בעלי החנויות לחבר את המצלמות שלהן למשטרת פתח תקווה, "המצלמות שלי מחוברות למוקד עין צופיה של המשטרה ובכל רגע נתון אפשר לראות מה קורה אצלי בחנות ומחוצה לה 24 שעות ביממה וזה סוג של בטחון נוסף. חשוב לציין שיש לנו, בעלי העסקים במרכז, קבוצת וואטסאפ בה אנחנו מודיעים אחד לשני על כל התרחשות ואנחנו נמצאים בקשר יום יומי עם השוטר אסף בנו ממשטרת פתח תקוה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר