סרן במילואים ברק בלאוגרונד, מצטיין אוגדת איוש

גאווה: סרן במיל' ברק בלאוגרונד מפתח תקוה מצטיין אוגדת איו"ש

בלאוגרונד, סגן מפקד פלוגה בגדוד מילואים, אומר: "יש לי את הזכות לקחת חלק בדבר כל כך גדול שנקרא בטחון מדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 6.5.22 08:07

סרן במיל׳ ברק בלאוגרונד מפתח תקוה נבחר למצטיין מפקד אוגדת איו"ש (יהודה ושומרון). את או ההצטיינות העניק לו מפקד האוגדה, תת אלוף אבי בלוט, בטקס מיוחד. בלאוגרונד הוא סגן מפקד פלוגה בגדוד המילואים 43.

ברק הוא בן 34 ומתגורר בפתח תקוה עם אשתו וארבעת בנותיו. במהלך כל חייו השתדל להתנדב וגם כיום הוא מלווה משפחות ומעביר הכשרות במסגרת פעמונים. ברק מגיע ממשפחה סגולה: אחיו ובני דודיו היו לוחמים בחטיבת גבעתי ולכן גם הוא שמח מאוד כששובץ בחטיבה זו. הוא החל את שירותו הצבאי באוגוסט 2008, עם גיוסו לחטיבת גבעתי, לאחר שנתיים בישיבת הסדר בירוחם. בהמשך יצא לקורס מפקדים, פיקד על טירונים בבא״ח גבעתי ומיד יצא לקורס קצינים. אביו, שהיה מפקד סוללה בחיל התותחנים, היווה בשבילו דוגמה ולכן היה ברור לברק שגם הוא ימשיך בצבא מעבר לשירות החובה.

ברק מספר על שירותו: ״לאחר שהשתחררתי, קיבלתי צו 8 במבצע עמוד ענן לגדוד 43 מחטיבת בנימין. הגעתי למקום שלא הכרתי בו אף אחד ולגזרה שלא ראיתי מעולם, אבל מפה לשם אני כבר 10 שנים עם פלוגה מדהימה וגדוד מצוין. לשרת במילואים זו חוויה מדהימה – הזכות לקחת חלק בדבר כל כך גדול שנקרא – בטחון מדינת ישראל. אני שמח בכל פעם על כך שהפעילויות שאנו עושים במקום שאנו עושים אותן, מביאים לכך שאישתי ובנותיי יוכלו להסתובב בצורה יותר בטוחה ושקטה בכל מקום שהן ירצו. התחושה של לעצור את כל שטף החיים, לשים מדים, לפגוש אנשים שאתה אוהב ולצאת למשימות לטובת הגנת המדינה – זה מה שהופך, עבורי, את עולם המילואים לכל כך מיוחד".

 

כשנשאל על חוויה טובה מהשירות סיפר: ״באחד הלילות בחורף, ביצענו מעצרים בכפר וחזרנו לנקודת הכינוס שהייתה באחד היישובים ליד. היינו עייפים מאוד והופתענו לגלות שכמה משפחות מהיישוב יצאו אלינו עם מרק חם, וישבנו איתם כמה דקות בהם הם הוקירו לנו את הערכתם".

את ההצטיינות קיבל ברק בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות במהלך שירותו במילואים, אהבה לעשייה ושמירת סטנדרט גבוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר