מצטייני נשיא מפתח תקוה, מימין: סמל יצחק מנגיסטו, רב"ט איזבלה מינק, סמ"ר הבטמו בירהאנו, רב"ט זגייה אברש, סמ"ר יואל בלאי

כבוד: חמישה חיילים וחיילות תושבי פתח תקוה נבחרו למצטייני הנשיא

קבלו אותם: בזכות המסירות, בזכות היכולות, חמישה חיילים וחיילות מפתח תקוה קיבלו השנה את אות מצטיין/ת הנשיא בטקס מיוחד

פורסם בתאריך: 6.5.22 12:39

כבוד גדול: חמישה תושבי פתח תקוה, חיילים וחיילות, קיבלו אתמול (חמישי) בטקס מיוחד את מצטיין הנשיא, יצחק הרצוג: סמ"ר האבטמו בירהנו, רב"ט זגייה אברש, סמ"ר יואל בלאי, סמל יצחק מנגיסטו, ורב"ט איזבלה מינק.

סמ"ר האבטמו בירהנו, משרת כמפקד בגדוד 51. הוא קיבל את אות ההצטיינות בזכות היכולות הגבוהות אשר הפגין ומסירותו לתפקיד. האבטמו נולד באתיופיה ובגיל חמש עלה לישראל, גר בחיפה ובתקופת מלחמת לבנון לבנון השנייה עבר למרכז ומאז גר בפתח תקווה. יש לו שלושה אחים ששירתו בצנחנים. לצה"ל התגייס במרץ 2020. "אחת החוויות שעיצבו אותי היתה כשהייתי תלמידמ בבית ספר יסודי", הוא מספר. "עברתי מחיפה למרכז הארץ ובית הספר שלי היה רק של תלמידים ממשפחות שעלו מאתיופיה. הסתובבתי רק עם בני העדה. זה היה נוח לי באותו הרגע אבל עכשיו כשאני מסתכל אחורה אני מבין שצריך להכיר את כולם. הרגשתי לא רצוי כי לא הצלחתי להתקבל לאף בית ספר באזור, הייתי שלושה חודשים בבית בגלל שלא הייתה לי מסגרת שמוכנה לקבל אותי, למרות שהתעודה שלי הייתה טובה, עם ציונים גבוהים. אבא שלי נלחם בשבילי מול כל בתי הספר באזור, והתקבלתי לבית ספר אחד, שם הייתי בין המצטיינים מבחינת לימודים ועזרתי לאנשים שאיתי בלימודים. משם החלטתי שאני נלחם על כל דבר. ולכן נלחמתי כדי להתגייס לחטיבת גולני והצלחתי", בירהאנו משתף.

סמל יצחק מנגיסטו, מצטיין נשיא

רב"ט זגייה אברש, מצטיינת נשיא

רב"ט איזבלה מינק, מצטיינת נשיא

מצטיינת נוספת מפתח תקוה היא רב"ט זגייה אברש שמשרתת כמזכירה רפואית במרפ"א 8282. אברש קיבלה את ההצטיינות בזכות היכולות הגבוהות שהפגינה ומסירותה לתפקיד. זגייה אברש עלתה לישראל מאתיופיה בשנת 2018 כחיילת בודדה במטרה להתגייס לצה"ל, אימה נשארה באתיופיה ואביה נפטר לפני כמה שנים. "אמא שלי היא ההשראה שלי", היא אומרת, "היא גידלה אותי לבד. למרות שהיו המון קשיים בדרך, היא תמיד חיפשה דרכים לתת לי יותר, לעזור לי ולהיות שם בשבילי", היא מספרת בהתרגשות ובגאווה. על קבלת אות מצטיינת נשיא היא אומרת: "זו זכות ענקית, אני לא מאמינה שזה קורה לי. אני מאושרת שרואים ומעריכים את העבודה הקשה, את ההתאקלמות הארוכה שהייתה לי כשעליתי ובעיקר את המוטיבציה לשירות משמעותי ומספק".

סמ"ר הבטמו בירהאנו, מצטיין נשיא

סמ"ר יואל בלאי, מצטיין נשיא

 

סמ"ר יואל בלאי, מצטיין נשיא, משרת כמפקד כיתה בגדוד 51 של גולני. יואל קיבל את ההצטיינות בזכות היכולות הגבוהות שהפגין ומסירותו לתפקיד. יואל נולד וגדל בפתח תקוה למשפחה בת עשרה אחים. בסיום התיכון עשה שנת מכינה. יואל הוא לא היחיד במשפחה שנושא ומייצג בכבוד את הכומתה החומה של חטיבת גולני, אחיו הגדול משרת גם הוא בחטיבה בתפקיד מפקדה. על ההצטיינות מספר יואל בהתרגשות: "זו זכות ענקית, אני מרגיש שזכיתי. לא מובן מאליו לקבל הערכה כל כך משמעותית על התפקיד. אני אוהב מאוד את מה שאני עושה ומרגיש סיפוק אדיר. תודה על הבחירה בי ועל ההערכה, אני מאושר".

שני מצטיינים נוספים מפתח תקוה הם לוחם בחטיבת כפיר, סמל יצחק מנגיסטו, וחובשת בחטמ"ר יהודה, רב"ט איזבלה מינק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר