מאפיית המוציא לחם, צילום פרטי

דקרו אותו עם מברג בחזה: שוד אלים במאפיית המוציא לחם בפתח תקוה

שלושה בחורים שלדברי עדים דיברו במבטא ערבי נכנסו בשעת בוקר מוקדמת למאפייה, ריססו את בעליה בגז פלפל, דקרו אותו ושדדו סכום כסף גבוה. בעלי המאפייה נזקק לטיפול בבית החולים

פורסם בתאריך: 4.5.22 10:04

כ–12 שעות לפני תחילתו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, אתמול (שלישי) בבוקר, ביצעו אלמונים שוד אלים לאור יום במאפיית. "המוציא לחם" בשכונת נווה דקלים בפתח תקוה.

האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות, זמן קצר לאחר פתיחתה של המאפייה המוכרת ברחוב מרדכי בן דרור. אלמונים, שנכנסו למקום, תקפו ודקרו את בעל העסק (43) ושדדו ממנו שלל כספי בשווי של עשרות אלפי שקלים, שאותם צבר מאז החזרה מחופשת חג הפסח. כתוצאה מהאירוע האלים, הוא נפצע ונזקק לטיפול בבית חולים, ולאחר הטיפול שוחרר.

"בשעה 07:15 בבוקר הגיעו למאפייה שלושה בחורים צעירים, נכנסו למקום ושאלו אם יש משהו 'חם מהתנור'", סיפרה מקורבת לבעל העסק. "הוא יצא אליהם מהמטבח, ראה שלא מדובר בלקוחות קבועים ושמע בקולם מבטא ערבי. הוא אמר להם שאין משהו מוכן ושיחזרו עוד כמה דקות. או אז הם ריססו אותו בגז מדמיע בפנים, נתנו לו אגרוף, הכניסו אותו אל תוך המטבח ודקרו אותו במברג בחזה. מיד לאחר מכן לקחו לו את התיק עם כסף מכל התקופה אחרי פסח שהוא טרם הספיק להפקיד בבנק ונמלטו".

 

לדבריה, השלושה היו עם פנים גלויות, המצלמות תיעדו אותם ובעל העסק הבחין בהם נמלטים ברכב. "הוא ראה אותם נמלטים ברכב אבל לא היה לו כוח נפשי ופזי לצאת אליהם כי הוא היה עם גז פלפל בעיניים. הוא נכנס לחנות סמוכה ושם הזמינו משטרה ואמבולנס ופינו אותו לבית החולים בילינסון. הרופאים אמרו לו שבמזל לא פגעו לו בלב".
משטרת פתח תקוה פתחה בחקירת האירוע, גבתה עדויות ובדקה את מצלמות האבטחה בניסיון להתחקות אחר מבצעי השוד. הידיעה על השוד התפשטה במהרה בקרב תושבי השכונה ויצרה הלם ובהלה לא מעטה. בשלב זה לא נמסר על מעצר חשודים במעשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר