תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נתפסו המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד | צפו

שני המחבלים שרצחו באלעד שלושה אנשים נתפסו ביער בין אלעד לראש העין. מבילינסון נמסר כי שני הפצועים המאושפזים בבית החולים עדיין במצב קשה אך הם יצאו מכלל סכנת חיים

פורסם בתאריך: 8.5.22 10:50

11:15 – פרטים נוספים על לכידת המחבלים: במבצע משולב של כוחות הביטחון, נעצרו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. השניים נעצרו במהלך סריקות סמוך לאלעד, ביער בין אלעד לראש העין, בסיום מבצע משותף של משטרת ישראל, שב״כ וצה״ל, סמוך לעיר. המרדף המשולב כלל הפעלה של אמצעים טכנולוגים, מודיעיניים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות, של המשטרה, שב״כ וצה״ל, בהן יחידת מגלן, יחידת מרעול, לוחמי חטיבת הקומנדו ובסיוע מסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל. התפיסה החלה לאחר שצוות משולב הבחין בשתי הדמויות החשודות בסמוך למחצבה באיזור.

המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי משוחח עם כוחות שהשתתפו בתפיסת המחבלים צילום דוברות המשטרה

שני המחבלים לאחר שנתפסו, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "הודות לפעילות המשטרה, צה"ל ושב"כ, תם ונשלם המצוד אחר המחבלים. הפעילות האינטנסיבית מיד לאחר האירוע והצפת השטח במאות שוטרים ולוחמים יחד עם האמצעים שהפעלנו, אילצה אותם להסתתר בשטח והביאה אותנו למציאתם. אמרנו שלא נשקוט ולא ננוח עד שנשים עליהם את היד וכך היה. ידע כל מחבל שידה הארוכה של משטרת ישראל ומערכת הביטחון כולה תגיע לכל מי שיפגע באזרחי ישראל. אנחנו נחושים להמשיך במלחמה מול הטרור. אני מודה לכל הכוחות שפעלו ימים רצופים ללא שינה בסריקות נרחבות ותודות גדולות לשותפינו במערכת הביטחון שעמדו לצידנו כתף אל כתף במאמץ המבצעי שהשתלם הבוקר".

היכנסו כאן וצפו בתיעוד תפיסת המחבלים

עדכון, יום ראשון, 10:55 – הודעה משותפת לדוברות המשטרה, תקשורת שב״כ ודובר צה״ל: 

ראשוני: שני המחבלים מהפיגוע באלעד נתפסו. פרטים נוספים בהמשך.

צפו בתפיסת המחבלים, סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אתמול, שבת, פרסמנו כי מבית החולים בילינסון עדכנו היום (שבת) כי מצבם של שני פצועי הפיגוע באלעד שמאושפזים בבית החולים קשה אך יציב, הם מונשמים ומורדמים אך יצאו מכלל סכנת חיים.

בתוך כך פרסמה אתמול המשטרה תמונה עדכנית של שני המחבלים הרוצחים שביצעו את הפיגוע הנתעב, אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי אבו שקיר בן 20 מהכפר רומאנה שבאיזור ג'נין. 

שני המחבלים הרוצחים הנתעבים שביצעו את הפיגוע באלעד צילום באדיבות המשטרה

מהמשטרה נמסר אתמול כי המשטרה בשת"פ גופי בטחון נוספים, ממשיכים בסריקות מבצעיות אחר המחבלים, בשילוב יחידות מיוחדות ומסווגות של משטרת ישראל וצה"ל, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, לרבות כלי טייס שונים. מסוקי המשטרה ורחפנים מבצעיים נוספים, סורקים ומשדרים בזמן אמת מהשטח אל החפ"ק המבצעי המשולב של מחוז מרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות בהתאם. לפיכך הציבור מתבקש להימנע מתנועה רגלית ומפגשים בטבע באותם האזורים, שאף נסגרו לתנועת כלי רכב. כאמור בשעה האחרונה נמסר כי המחבלים נתפסו. 

 

קיראו גם:

פורסמו שמות הנרצחים בפיגוע באלעד, נמשך המצוד אחר שני המחבלים


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר