עידית ישראלוב לוין, צילום פרטי

הסגנית החדשה של רמי גרינברג: עידית ישראלוב לוין

ישראלוב לוין מחליפה בתפקיד את אדי קואז כחלק מהסכם רוטציה ותעמוד בראש מינהל התרבות. ואיך היה היום הראשון בעבודה? "כמו היום הראשון בכיתה א'", היא אומרת

פורסם בתאריך: 16.5.22 16:39

חברת המועצה עידית ישראלוב לוין נכנסה ביום ראשון לתפקידה החדש כסגנית ראש העירייה בשכר, במקומו של חבר המועצה אדי קואז, וזאת כחלק מהסכם הרוטציה ביניהם.  ישראלוב-לוין, בת ה–61, ילידת פתח תקוה, תעמוד בראש מינהל התרבות, אך תמשיך גם להחזיק בתיק קשרי חוץ וערים תאומות שאותו קיבלה לפני קצת פחות משנה וחצי. בתפקידה החדש היא תכהן, אם לא יהיו שינויים בקואליציה, עד הבחירות הבאות לרשויות המקומיות.

ישראלוב-לוין, שהייתה מספר 2 בסיעתו של גנאדי בורשבסקי, מגיעה לתפקידה החדש מהתחום העסקי ובכוונתה לנצל את ניסיונה וקשריה לקידום ומינוף תחום התרבות בעיר. "אני באה מהתחום העסקי, אז אני אביא איתי לתפקיד את התובנות והקשרים שלי", היא אומרת השבוע בשיחה עם אתר מלאבס. "אני 26 שנה בתחום הקניונים ומרכזים מסחריים. 10 שנים ניהלתי את קניון 'סירקין' ועוד 16 שנה במודיעין את 'ישפרו סנטר'" היא מציינת. בנוסף, היא אמורה להיות חלק מהצוות האחראי על שדרוג מרכז העיר.

"אני ממש רוצה להתחיל להיכנס לעשייה הזאת, למרות שקורים דברים נפלאים בעיר מבחינת מינהל התרבות", היא אומרת למלאבס. "הולך להיות לי כיף לא נורמלי והולכים לקרות דברים נהדרים. אני רוצה להיכנס וללמוד את המנהל שלי. עוד לא נכנסתי לכל אגף ואגף. אני חושבת שנעשית בעיר עבודה מצוינת בנושא התרבות, אבל תמיד יכולים להיות עוד רעיונות שונים ומקוריים".

 

איך היה היום הראשון בעבודה?
"כמו היום הראשון בכיתה א'. יום של התארגנות. הייתי בכוח אדם. היום (שני) אני כבר עושה סיור. אלך למוזיאונים ולהיכל התרבות. אתחיל להסתובב ולראות את הדברים מקרוב".

מה את הכי רוצה לעשות בתפקיד?
"יש לנו מוזיאונים מדהימים ואני רוצה ששמם יצא יותר בצורה ארצית. יש לנו מה להציע. אני מאוד רוצה לשווק אותם ושיבואו אליהם מערים אחרות. אני רוצה שקריית המוזיאונים תכנס לכל בית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר