הנעדר אלעזר מנחם זיו

סוף טראגי: גופתו של הנעדר אלעזר מנחם זיו נמצאה על ידי אחיו בספורטק סירקין

בימים האחרונים השתתפו תושבים רבים בחיפושים אחריו אך הערב, למרבה הצער, כשבוע לאחר שנעלם, נמצאה גופתו של אלעזר מנחם זיו ז"ל בן ה-20

פורסם בתאריך: 18.5.22 22:05

ערב עצוב של חדשות קשות: כשבוע לאחר שנעלם, נמצאה הערב גופתו של הנעדר אלעזר מנחם זיו בספורטק סירקין. אלעזר מנחם זיו ז"ל היה בן 20 במותו. במהלך השבוע האחרון, מאז נראה לאחרונה ביום רביעי שעבר, התנהלו חיפושים נרחבים אליהם התגייסו תושבים רבים. למרבה הצער הוא נמצא ללא רוח חיים. את גופתו מצא אחיו.  נמסר כי אין חשד לפלילים.

כזכור, ביום חמישי שעבר ביקשה המשטרה את סיוע הציבור בחיפושיה אחר הצעיר (20), שהוגדר כנעדר בסיכון. בהודעה צוין כי הוא נראה יום לפני כן ברחוב הרב פינצ'י בעיר. לצד הודעה על היעדרותו, פרסמה המשטרה את תמונותיו ופרטי זיהוי נוספים.

לצד הגורמים והגופים הרשמיים שחיפשו את הצעיר, תוך זמן קצר התגייסו מתנדבים רבים מהעיר לחיפושים, הוקם חפ"ק ברחוב זקן השומרים 13 בעיר ונפתחו קבוצות וואטסאפ ייעודיות לחיפושים בשם "מחפשים את אלעזר". בחיפושים לקחו חלק גם מתנדבי יחידת הכלבנים לישראל שנעזרו ברחפנים ואפליקציה לניהול ותיעוד אזורי סריקה. בהמשך המשטרה אף פרסמה תמונה ממצלמת אבטחה אשר תיעדה את הצעיר ביום היעלמותו, בעודו הוא מחזיק בידו שקית צהובה של החנות "צומת ספרים". במהלך החיפושים אף התקבל מידע כי הוא נראה עובר ב"היפר מור" – שם רכש שתייה ובהמשך נראה באזור ספורטק בסירקין.

 

במשך שבוע החיפושים לא הובילו לתוצאות, עד שהערב איתר אחיו את גופתו באזור הספורטק ברחוב הרב עובדיה יוסף. לצוותי הצלה שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום. תוך זמן קצר כבר הופצה בקבוצות של החיפושים הודעה שבה הודו למתנדבים שלקחו חלק בחיפושים.

ראש העירייה רמי גרינברג מסר: "לצערי, התבשרנו בשעות האחרונות על מותו של תושב הדר גנים, אלעזר מנחם זיו ז"ל שנעדר מביתו מיום שלישי שעבר. אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו ולכל מכריו. עיריית פתח תקוה תתמוך במשפחה בכל היבט שידרש. אני מבקש להביע הערכה למנהל אשכול הדר גנים, אלישיב עמיצור ולכל התושבים, עובדי העירייה והמתנדבים המסורים ולמשטרת פתח תקווה, על המאמצים שהשקיעו בחיפושים. לצערינו, המציאות היכתה על פנינו וכאמור הערב אלעזר ז"ל נמצא ללא רוח חיים. יהי זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר