צוותי הצלה ברחוב זבוטינסקי צילום דוברות הצלה פתח תקוה

גבר נפל מגג בניין ונפצע קשה, בת 8 חודשים נפצעה מנפילה באולם אירועים

אירוע נוסף היה במסעדה ברחוב הפסגות, כאשר עובד במקום נפגע ופונה עם כוויות בפלג גופו העליון

פורסם בתאריך: 23.5.22 07:47

חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקוה' הוזעקו הלילה לרחוב ז'בוטינסקי עקב דיווח על נפילה מגובה. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לגבר כבן 30 והוא פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון.

אופיר יצחק , חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפר: כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע שוכב בכניסה לבניין כשהוא מעורפל הכרה לאחר שככל הנראה נפל מגג הבניין, הוא היה מעורפל הכרה עם חבלות בגופו. הענקנו לו טיפול ראשוני והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים בילינסון".

 

באלעד נפצעה תינוקת בת שמונה חודשים מנפילה במדרגות אולם אירועים. מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה בת שמונה חודשים שנפצעה בינוני כתוצאה מנפילה במדרגות אולם אירועים באלעד. משה אינדיג נהג אמבולנס איחוד הצלה סיפר: "מדובר בפעוטה שנפלה במדרגות של אולם אירועים ועגלת התינוק אף נפלה עליה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה פיניתי אותה באמבולנס של איחוד הצלה בליווי סיוון משיח פרמדיקית באיחוד הצלה, למרכז הרפואי שניידר, כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

אירוע נוסף היה מוקדם יותר ברחוב הפסגות בפתח תקוה.מאיחוד הצלה נמסר: "פצוע קל עד בינוני (כבן 20) טופל ע"י צוותי הרפואה של איחוד הצלה לאחר שנכווה תוך כדי עבודתו במסעדה ברחוב הפסגות בפתח תקוה. לדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ במהלך עבודתו עם מנגל גז (ברנר)".

ממד"א נמסר: בשעה 21:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפצע במהלך עבודתו ברחוב הפסגות בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 20 במצב בינוני עם כוויות בפלג גופו העליון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר