שרון קינן ז"ל, צילום פרטי

"אלוהים הפגיש בינינו כמתנה". אבל כבד על מותה של שרון קינן בתאונה קטלנית

בתאונה הקטלנית שהייתה בכביש 5, נהרגה שרון קינן מראש העין, שהייתה דמות בולטת בפורום נשים בעיר. בתאונה נפצע בעלה של שרון ז"ל. ביום ראשון נקבע מותה של אור הניגמן ז"ל, שנפצעה אנושות בתאונה

פורסם בתאריך: 31.5.22 16:18

טרגדיה כפולה: שרון קינן מראש העין נהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 5 סמוך למחלף התקוה. אתמול פרסמנו כי בראשון מקבע בבית החולים מותה של אור הניגמן שנפצעה קשה בתאונה.. קינן ז"ל נפצעה קשה בתאונה שהייתה בחמישי האחרון ולמרבה הצער מותה נקבע זמן קצר לאחר התאונה.

כאמור, ביום חמישי, סמוך לשעה 16:30, התקבל דיווח על תאונת דרכים בין משאית למספר כלי רכב בכביש 5, סמוך למחלף התקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח פצועים רבים בהם אישה כבת 32 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשבמהלך הפינוי חזר לה הדופק, וכן אישה כבת 63 במצב קשה וגבר כבן 60 במצב בינוני לביה"ח בלינסון, שני פצועים קל לביה"ח מאיר ושני פצועים נוספים במצב קל לביה"ח השרון.

כאמור, חרף מאמצי הרופאים, נקבע בסופו של דבר מותן של אור הניגמן נחמן (32) מהוד השרון ושרון קינן (63) מראש העין. בתאונה נפצע גם בעלה של קינן. הלווייתה של קינן התקיימה ביום ראשון בשעה 12:00 בבית העלמין בראש העין. היא הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים.

קינן הייתה דמות בולטת בפורום "נשים א.נשים" בראש העין, המהווה מקור עשייה ופעילות להשפעה על צביון העיר כקהילה רב תרבותית ושוויונית, המאפשרת ביטוי לקול נשי אישי וקבוצתי. הנהלת הפורום פרסמה מודעת אבל, ולצידה נכתב: "שרון, ממובילות פורום נשים, בין השנים 2016-2019 תרמה רבות לקהילת הנשים ולקליטה של תושבות חדשות. איבדנו חברה יקרה ואיכותית מאוד". גם פורום נשים ראש העין פרסם הודעת צער על מותה.

 

עם היוודע דבר מותה, הגיבו עשרות תושבים. "שרוני שלי חברה יקרה עצוב לי מאוד", כתבה חברתה. "בדיוק לפני שבוע נפגשנו צחקנו התחבקנו. עכשיו אני מבינה שאלוהים הפגיש ביננו כמתנה וכזיכרון מתוק. אקח את זה איתי לאורך כל הדרך. אוהבת אותך ומתגעגעת הלב מסרב להאמין".

כמה מהמגיבים שהכירו אותה מקרוב סיפרו על האופי המיוחד של קינן ז"ל. "אישה נעימת הליכות, עדינה ונעימה", כתבה אחת מהן. "עת נודע לי האסון אני חשה מועקה גדולה, עצב רב וגעגוע עצום … שרון האופטימית, מלאת שמחת החיים, אינה עוד. חברת אמת, תומכת, מכילה ומחבקת….", כתבה מי שמכירה אותה מפורום "נשים א.נשים". מכרה נוספת של המנוחה הוסיפה והעידה: "תמיד עם חיוך, תמיד ראשונה לעזור ובשמחה".

חברה אחרת של קינן ז"ל כתבה: "אין כמו שרוני בנתינה, באהבה, בטוב הלב, בדאגה לאחר. בעשייה, במרץ, בעידוד ובפרגון. ביושר הלב ובאמיתות. אשה מיוחדת במינה, משכמה ומעלה. אשת חיל. בלבוסטה אמיתית. דואגת. מתקתקת עניינים. אשה של אופטימיות ושמחה. אשה שכולה לב אחד ענק של נתינה. היא תחסר לי. לכולנו ולעולם באור המיוחד שלה".

חברתה טליה סמוליש אמרה: "שרון קינן ז"ל, הייתה ממובילות פורום נשים, גרעין של כ-12 נשים, תושבות העיר מכל שכונות העיר. יחד, העברנו בנדיבות לב, ללא תשלום, בממוצע שלוש פעילויות בשבוע לטובת נשות העיר. יצרנו קהילה מחבקת ותומכת, חברותא נשית במלוא מובן המילה. שרון ז"ל ליוותה תושבות חדשות בקליטתן בעיר, והיוותה כתף תומכת ואוזן קשבת לנשים. שרון, ממובילות פורום נשים, בין השנים 2016-2019, תרמה רבות לקהילת הנשים ולקליטה של תושבות חדשות. איבדנו חברה יקרה ואיכותית מאוד! משפחתה איבדה עמוד תווך רציני. אני אוהבת את שרון ואת החיוך השובב שלה שמאפיין אותה, אוהבת ומתגעגעת, יהי זיכרה ברוך".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר