זירת התאונה הקטלנית בצומת העיפרון, צילום איחוד הצלה

אסון כבד: ילד שרכב על קורקינט חשמלי נהרג מפגיעת רכב בפתח תקוה

תאונה קטלנית הערב בצומת העיפרון בפתח תקוה: ילד שרכב על קורקינט חשמלי נפגע אנושות מרכב, למרבה הצער נקבע מותו של הילד בבית החולים בילינסון. שני נהגים חשודים במעורבות בתאונה

פורסם בתאריך: 6.6.22 22:02

אסון כבד הערב בפתח תקוה: ילד שרכב על קורקינט חשמלי נהרג מפגיעת רכב בצומת העיפרון ברחוב ראשון לציון פינת זבולון המר בפתח תקוה. הילד נפצע אנושות ופונה לבית החולים בילינסון תוך ביצוע פעולות החייאה. למרבה הצער נקבע מותו בבית החולים.

המשטרה עיכבה לחקירה שני נהגים החשודים במעורבות בתאונה הקטלנית, שניהם חשודים בכך שפגעו בילד. בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על התאונה, בה היו מעורבים ככל הנראה שני כלי רכב. נבד מי מהרכבים חצה את הצומת באור אדום.

 

יוסי סוויד, חובש באיחוד הצלה, מסר: "הענקנו סיוע בזירה לרוכב הקורקינט החשמלי (ילד כבן 10) שסובל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכב פרטי". נריה חג'בי, חובש בכיר באיחוד הצלה, הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון במצב קשה וללא הכרה".

מבית החולים בילינסון נמסר: "בית החולים מודיע בצער כי נקבע מותו של הילד בן ה-13, כל מאמצי החייאה עלו בתוהו. בית החולים משתתף בצער המשפחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר