אילוסטרציה של אדם עם סכין צילום yacobchuk1 depositphotos.com
אילוסטרציה של אדם עם סכין צילום yacobchuk1 depositphotos.com

יממה לאחר האירוע: תושב פתח תקוה נעצר בחשד לדקירת שותפו לדירה

אתמול נמצא גבר בן 63 פצוע ברחוב משה הס לאחר שנדקר. המשטרה עצרה את שותפו לדירה כחשוד בדקירתו. החשד שנבדק: סכסוך סביב סוגיה כספית

פורסם בתאריך: 15.6.22 15:41

יממה לאחר שגבר, בן 63, נמצא פצוע בפתח תקוה, המשטרה עצרה את שותפו לדירה של הקורבן בחשד לדקירתו. כזכור, ביום שלישי השבוע, סמוך לשעה 07:10, התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב משה הס בפתח תקוה. עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום צוותי מד"א ומשטרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לאחר מכן לבית חולים בלינסון גבר בן 63 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

 

חקירת שוטרי תחנת פתח תקוה עלתה כי האיש נפצע באירוע דקירה. תחילה לא היו ברורות נסיבות המקרה, פעולות חקירה מהירות שביצעו חוקרי תחנת המשטרה בעיר הביאו כעבור מספר שעות למעצרו של החשוד – תושב פתח תקוה בן 44, שהינו שותפו לדירה של הקורבן. החשוד נלקח לחקירה שבסיומה נכלא. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בפתח תקוה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בחמישה ימים. היחידה החוקרת ייחסה לו עבירות של החזקת סכין שלא כחוק, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ופציעה כשהעבריין מזויין. במהלך הדיון, ביקשה הסנגורית שלו, עו"ד קירה קרביץ מהסנגוריה הציבורית, כי לאור הגרסה שמסר החשוד, שהמשטרה תבדוק את גרסתו עד מחר ותעשה מאמץ לסיים את החקירה עד אז. בתום הדיון, השופט אריאל סלטו, שעיין בחומרי החקירה, קבע כי קיים חשד סביר והאריך את מעצרו של החשוד ביממה, ועד ל–16 ביוני.

החשד שנבדק הוא כי הרקע לאירוע הוא סכסוך סביב סוגיה כספית. על פי החשד, החשוד חשד שהקורבן לקח לו דבר מה והוא רצה אותו בחזרה. הקורבן סירב או הכחיש ולכן על פי החשד נדקר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר