אילוסטרציה של אזיקים Nomadsoul1 depositphotos.com
אילוסטרציה של אזיקים Nomadsoul1 depositphotos.com

מזעזע: תושב פתח תקוה חשוד ברצח אבי כלתו בגלל סכסוך גירושים

בת הנרצח עברה לאחרונה להתגורר עם הוריה ברמת גן. על פי החשוד בשל סכסוך בין הצדדים במסגרת הליך הגירושים, ירה הבוקר למוות אבי החתן באבי כלתו

פורסם בתאריך: 18.6.22 19:49

תושב פתח תקוה, כבן 70 נעצר היום בחשד שירה למוות הבקור באבי כלתו, זאת בעקבות סכסום שנוצר בשל הליך גרושים בין בנו של היורה, לבין בתו של הקורבן. בת הנרצח עברה לאחרונה להתגורר עם הוריה ברמת גן, בשל הליך הגירושים בינה לבין בנו של החשוד ברצח.

ממד"א נמסר: "בשעה 10:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על גבר שנפגע מירי ברחוב הרי הגלעד ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, דיווחו על גבר כבן 60 עם פציעות חודרות, ללא סימני חיים ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

 

מהמשטרה נמסר הבוקר: "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על ירי ברחוב הרי גלעד ברמת גן. שוטרים שהגיעו למקום איתרו שני גברים. גורמי רפואה קבעו את מותו של אחד מהם. השני נעצר על ידי השוטרים. נסיבות האירוע נבדקות". בהמשך נמסר מהמשטרה: "מחר יובא החשוד, תושב פתח תקוה בן 70, לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב". סנ"צ רותם וסקר, מפקד תחנת בני ברק רמת גן, ציין בזירת הרצח כי החשוד אותר בסמוך לה עם האקדח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר