זירת האירוע ברחוב קיבוץ גלויות צילום דוברות זקא
זירת האירוע ברחוב קיבוץ גלויות צילום דוברות זקא

טרגדיה: גופת גבר נמצאה בדירה בפ"ת אשתו, לקוית ראייה המרותקת למיטתה, לא ידעה שבעלה נפטר

כוחות ביטחון ורפואה הוזעקו הבוקר לדירה בפתח תקוה בעקבות תלונות על ריח חריף. חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק״א: "שום דבר לא מכין גם את וותיקי המתנדבים לבוקר כזה"

פורסם בתאריך: 20.6.22 11:55

עדכון אחרון: 20.6.22 13:14

מקרה מזעזע בפתח תקוה: גבר כבן 56, נכה נמצא מוטל בביתו במצב ריקבון קשה מספר ימים לאחר מותו. אשתו, נכה כבדת ראייה וסיעודית, נמצאה מרותקת בבית כשהיא תשושה ומיובשת. מתנדבי זק״א מרחב שרון הוזעקו הבוקר לרחוב קיבוץ גלויות בפתח תקוה, בעקבות דיווח על ריח רע שיוצא מדירה. לאחר פריצת הדירה, נמצא אדם ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותו.

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק״א שטיפל בזירה, מתאר: ״שום דבר לא מכין גם את וותיקי המתנדבים לבוקר שכזה, נחשפנו לעוד מקרה מוות כואב שאולי ניתן היה למנוע. בעקבות ריח רע שדלף מהדירה הזעיקו השכנים את המשטרה למקום ולאחר שפרצו את הדלת איתרנו גבר ללא רוח חיים, במצב של איבוד צלם אנוש מספר ימים לאחר שנפטר. אשתו, נכה כבדת ראייה וסיעודית שבקושי שומעת, נמצאה מרותקת למיטתה כשהיא תשושה ומיובשת. היא סיפרה שבעלה סועד אותה ועוזר לה, אך מזה מספר ימים שהיא לא מקבלת אוכל ושתייה והיא לא יודעת למה".

 

 

 

עוד אמר אוטמזגין: "זו סיטואציה קשה. כל הבית מלוכלך במצב לא אנושי, לחשוב שאשתו שהתה כך לצידו מספר ימים מבלי שאיש התעניין או בדק בשלומם. במסירות רבה טיפלנו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. האישה פונתה ע״י צוותי מד״א לביה״ח בלינסון להמשך טיפול רפואי".

נסיבות האירוע הקשה נחקרות ע״י המשטרה. מוקדם יותר דיווחנו כאן כי כוחות ביטחון ורפואה הוזעקו הבוקר לדירה ברחוב קיבוץ גלויות בפתח תקוה בעקבות תלונות של שכנים על ריח חריף מהדירה. לעיני הצוותים התגלה מראה מזעזע: בתוך הדירה הייתה אישה בשנות השישים לחייה במצב של הזנחה, ולצידה גופת גבר במצב של ריקבון. בהמשך התבררו מימדי הטרגדיה. הצוותים פינו את האישה להמשך טיפול בבית החולים. כמו כן פינו את הגופה מהדירה ודאגו לניקיונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר