halfpoint depositphotos.com אישה מבוגרת מוכה
halfpoint depositphotos.com אישה מבוגרת מוכה

אירוע חמור: תושב העיר בעט בקשישה באוטובוס ואמר לה "עכשיו את מתה"

הקשישה בסך הכל ביקשה ממנו לסגור את חלון האוטובוס ובתגובה הוא היכה אותה קשות. הוא מואשם בתקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, איומים והיזק לרכוש במזיד

פורסם בתאריך: 22.6.22 08:27

כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד תושב פתח תקוה בגין תקיפת קשישה באוטובוס. על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקוה, האירוע התרחש בתחילת חודש פברואר, בשעת בוקר, עת נסעה תושבת העיר, כבת 75, באוטובוס קו 66 ברחוב פרנקפורטר בשכונת רמת ורבר. באותה עת נסע באוטובוס גם הנאשם – תושב העיר בן 43.

מהחקירה עולה כי במהלך הנסיעה, פתח הנאשם חלונות באוטובוס והקשישה פנתה אליו וביקשה לסגור אותם. בתגובה לכך, ניגש הנאשם אליה והלם בה במכת אגרוף בעינה הימנית. בשלב זה היא ניסתה להתגונן והרימה את ידה שבה אחזה בטלפון נייד, לכיוונו של הנאשם. הוא, בשלב זה, בתגובה בעת ברגליה של המתלוננת. כתוצאה ממעשיו, הקשישה נפלה ארצה והטלפון נשמט מידה. או אז, כך על פי כתב האישום, דרך הנאשם בכוח על מכשיר הטלפון ושבר את המסך שלו.

 

על פי כתב האישום, הנאשם המשיך ואמר למתלוננת: "זהו עכשיו את מתה", בעט בראשה בעודה שרועה על הרצפה, בעט ברגליה ובכל חלקי גופה, משך בשערותיה ותלש שיערות מראשה של הקשישה. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לה דימום ותחושת טשטוש ראייה, רגישות בצוואר ובצלעות. כמו כן, נגרם נזק לטלפון בשווי של כ–300 שקלים.

לאחר שהושלמה החקירה, שכללה גביית עדויות, הועבר התיק לבחינת התביעה המשטרתית, אשר הגישה נגד הנאשם כתב אישום בגין עבירות של תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, איומים והיזק לרכוש במזיד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר