מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com
מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

כתב אישום נגד שני צעירים על תקיפת בעלי בריכה ומציל

חבורה של צעירים השתוללה בהשפעת אלכוהול בבריכה במושב חגור. כאשר המציל ובעלי הבריכה העירו להם הם תקפו אותם. כתב אישום הוגש נגד שני צעירים, תושבי ראש העין ואלעד

פורסם בתאריך: 3.7.22 18:11

שני תושבי ראש העין ואלעד ואשמים בתקיפה של בעלי בריכה והמציל בבריכה במושב חגור, צפונית לראש העין. כנגד השניים, בני 19 ו–21, הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא בגין תקיפה וחבלה ממשית. מהחקירה עולה כי באוגוסט אשתקד, שהו הנאשמים, יחד עם אחרים, בבריכת שחיה בחגור. החבורה ישבה יחדיו, בבריכה ובסמוך לה, צרכה אלכוהול, עשתה רעש והשתוללה.

בשלב מסוים, ביקש המציל של הבריכה מהחבורה לשמור על הסדר ולא להתפרע בבריכה. בהמשך, עת רכן המציל אל חלק מהחבורה שהיו בבריכה וביקש מהם שוב לשמור על התנהגות נאותה, שלושה מבני מהחבורה ניסו לדחוף אותו אל הבריכה אך ללא הצלחה. מיד בסמוך לכך, כפי שעולה מכתב האישום, לאחר שנעמד המציל ואף עזר לאדם אחר לצאת מהבריכה, דחף אחד הנאשמים אותו אל הבריכה וקפץ אחריו אל המים.

בהמשך, כשהבין המציל כי הוא לא מצליח לשנות את התנהגותה של החבורה, קרא לבעל הבריכה, תושב ראש העין, כבן 60, שיבוא לעזרתו. באותן נסיבות, כך על פי כתב האישום, עת ביקש בעל הבריכה מהחבורה לשמור על התנהגות ראויה, דחף אותו מי מהחבורה אל המים וקפץ אחריו אל המים.

 

תוך זמן קצר, טוענת התביעה המשטרתית, החלו דחיפות הדדיות בין חלק מבני מהחבורה לבין המציל. או אז, כשהבחינו בכך שאר אנשי החבורה, רצו אל המציל והחלו להכות אותו. בתוך כך, ניסה בעלי הבריכה להיחלץ לעזרתו של המציל, אך אף הוא ספג מכות.

על פי כתב האישום, החבורה היכתה את השניים באמצעות צינור ופח זבל גדול וכן באמצעות השלכת כיסאות מפלסטיק. כתוצאה ממעשיהם, נגרמו לבעלי הבריכה פצע מדמם במצחו ושריטות ברגלו. כמו כן, נהרס מכשיר השמיעה שלו ששוויו 15 אלף שקלים וכן מכשיר הטלפון שלו בשווי של 2,000 שקלים.

לאחר שהושלמה החקירה, הועבר התיק לבחינת התביעה המשטרתית אשר הגישה השבוע כתב אישום נגד השניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר