ניידת משטרה, polk430 depositphotos.com
ניידת משטרה, polk430 depositphotos.com

תגובה ראשונה מעורך דינו של ראש הרשות שנחקר: "נעשה שימוש בשמו כדי לאיים על אחרים"

ראש הרשות נחקר בחשד לסחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה ומתן שוחד. החקירה החלה בעקבות תלונה שהוגשה לפני כשנה. יחד איתו נחקרו שלושה ממקורביו

פורסם בתאריך: 11.7.22 09:09

עדכון אחרון: 11.7.22 12:38

מאבק משטרת ישראל בעבירות של טוהר המידות ושחיתות ציבורית. חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו הבוקר (ב') איש ציבור בכיר, ראש רשות מקומית מהאיזור ושלושה ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הגוף הציבורי בראשו הוא עומד. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

 

 

שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר בשמו של ראש הרשות: "ראש הרשות לא נלקח לחקירה על ידי המשטרה. הוא הוזמן טלפונית והתייצב מייד. מאז הוא משיב לכל שאלות החוקרים ולא מתחמק מדבר. כפי הנראה, ללא ידיעתו – נעשה שימוש בשמו על ידי מספר אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו.
אנו מציעים לכולם להמתין בסבלנות לתום החקירה, על מנת להיווכח שלא היה בהתנהגותו כל דופי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר