רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה
רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה

"יש הרבה אינטריגות, אין לי מה להסתיר" | רמי גרינברג נחקר פעם נוספת

גרינברג נחקר ביום שני בחשד לעבירות שונות בהן סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים, ועוד. יחד איתו נחקרו שלושה ממקורביו. ביום רביעי נחקר גרינברג פעם נוספת

פורסם בתאריך: 13.7.22 08:18

עדכון אחרון: 14.7.22 10:18

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, נחקר אתמול (רביעי) פעם נוספת במשרדי להב 433, בפרשת החשדות נגדו ונגד שלושה ממקורביו.

כזכור, אתמול בבוקר   (רביעי) הותר לפרסום, כי ראש העירייה שנחקר ביום שני בבוקר במשטרה בחשד לעבירות שונות בהן סחיטה באיומים ומרמה והפרת אמונים, הוא ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג. החקירה עוסקת לפי גורמים בעיר בתלונה שהגיש פעיל מוכר בעיר לפיה הופעלו לחצים לכאורה כדי לגרום לפיטורי בת משפחתו. גרינברג שוחרר לאחר החקירה ביום שני והורחק ליומיים מלשכתו. יחד איתו נחקרו שלושה ממקורביו ששוחררו בערבות עצמית. על הארבעה נאסר להיפגש.

גרינברג פרסם הבוקר הודעה לתושבים, בה כתב:

"תושבים ותושבות יקרים,

עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה – 24/7, ללא חופשות, ללא בילויים, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושב ותושבת ואיכות חייהם.
בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים.

במסגרת המחויבות שלי אליכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו.

לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל.

כראש עיר אני בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד.

"אוהב אני את עמי ואת ארץ ישראל (ואת העיר פתח תקווה ותושביה היקרים) זה האני מאמין שלי וזו מלאכת חיי ואין לי צורך בשום דבר אחר בעולם".
נכתב ע"י זאב זבוטינסקי ( בסוגריים תוספת שלי)"

רמי גרינברג"

# # #

כזכור ביום שני פרסמנו כי כי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו איש ציבור בכיר, ראש רשות מקומית מהאיזור ושלושה ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

עוד דיווחנו כי חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הגוף הציבורי בראשו הוא עומד. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

מהמשטרה נמסרביום שני: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר ביום שני בשמו של גרינברג: "ראש הרשות לא נלקח לחקירה על ידי המשטרה. הוא הוזמן טלפונית והתייצב מייד. מאז הוא משיב לכל שאלות החוקרים ולא מתחמק מדבר. כפי הנראה, ללא ידיעתו – נעשה שימוש בשמו על ידי מספר אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו. אנו מציעים לכולם להמתין בסבלנות לתום החקירה, על מנת להיווכח שלא היה בהתנהגותו כל דופי".

חבר המועצה אורי אהד אמר הבוקר: "כשהמשטרה חוקרת את ראש העיר שלך בחשדות חמורים כל כך כמו סחיטה באיומים ושוחד, התחושה היא קשה ביותר. לפני שממהרים לחרוץ את דינו של גרינברג מצד אחד ולטפול מניעים זרים על המתלוננים מצד שני, אני מציע לכל גיבורי המקלדת לזכור שהחוק והציות לחוק שווה לכלום ואלמלא ננהג כך נהפוך למקום חשוך אלים ומסוכן. אנחנו לא רוצים להיות שם. ראיתי הבוקר כי גרינברג כתב שהוא משוכנע בלב שלם כי גורמי החקירה יעשו עבודתם באופן מלא וראוי עד להשלמתה והוכחת האמת ואני בהחלט מסכים עימו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר