ברק משולם ז"ל, השוטר שנדרס למוות בצומת רעננה, צילום מהרשתות באדיבות דוברות המשטרה
ברק משולם ז"ל, השוטר שנדרס למוות בצומת רעננה, צילום מהרשתות באדיבות דוברות המשטרה

הלב נקרע: ברק משולם בן ה-29 הוא השוטר שנדרס למוות על ידי נער פלסטיני

ברק משולם ז"ל שירת כסייר במשטרה לאחר שקודם לכן היה לוחם במג"ב. לפני מספר שנים עבר לכפר סבא מקרני שומרון. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הורים ושני אחים

פורסם בתאריך: 17.7.22 11:02

הותר לפרסום: ברק משולם בן ה-29, הוא השוטר שנרצח הלילה בדריסה על ידי נער פלסויני בן 17 מרמאללה. מהמשטרה נמסר בשעה האחרונה: "משטרת ישראל מודיעה בצער רב על מותו של רס"ר ברק משולם ז"ל, שוטר מתחנת כפר סבא, שנרצח הלילה בעת מילוי תפקידו, על ידי תושב רמאללה במהלך פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב. במהלך הלילה איבדנו שוטר יקר, רס"ר ברק משולם ז"ל, במהלך פעילות מבצעית בגזרת מרחב שרון, לאחר שתושב רמאללה עפ"י החשד רצח אותו בעת פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב בו נהג סמוך לצומת רעננה. ברק ז"ל, יליד 1992 החל את דרכו במשטרה בשירות חובה כלוחם מג"ב בין השנים 2011-2014 ומיד לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא. במותו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הורים ושני אחים. על מועד הלוויה תבוא הודעה בהמשך. יהי זכרו ברוך!!!".

זירת הדריסה של השוטר ממשטרת כפר סבא בצומת רעננה, צילום דוברות המשטרה

זירת הדריסה של השוטר ממשטרת כפר סבא בצומת רעננה, צילום דוברות המשטרה

ברק משולם ז"ל שירת בנקודת רעננה השייכת למשטרת כפר סבא. הוא החל את שרותו כאמור כלוחם מג"ב ובהמשך התגייס למשטרה כלוחם מג"ב. לפני מספר שנים עבר לכפר סבא  מקרני שומרון. ראש המועצה המקומית קרני שומרון, יגאל להב, כתב: "בלתי נתפס לכתוב, אך לצערי ברק משולם הבן היקר של זוקי וגילי נהרג הלילה בפיגוע הדריסה ליד כפ"ס. ברק הי"ד, ילד של הישוב, בן 30 עבר לפני מס שנים לכפ"ס עם משפחתו ושירת בתחנת המשטרה במקום. ברק הותיר אחריו אישה ו 2 ילדים. זהו אסון כבד. ליבנו עם משפחת משולם היקרה והאהובה, יהי זכרו ברוך".

נער מרמאללה דרס למוות שוטר מתחנת כפר סבא: נלכד לאחר מרדף וחשוד ברצח

האירוע הקשה היה בערך בשעה 02:00 בלילה. החשוד הגיע במהירות ברכב גנוב למחסום משטרה, לא עצר והמשיך בנסיעה מהירה במהלכה פגע פגיעה קטלנית בשוטר שהיה בתפקיד במחסום. מדוברות מד"א נמסר: הלילה בשעה 02:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שוטר שנפגע מרכב בכביש 4 סמוך לצומת רעננה דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 29. פראמדיק מד"א, אביב סולומון, סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

כאמור החשוד נעצר צפונית לזירה לאחר שנמלט רגלית מהמקום, הוא מוגדר כחשוד ברצח. הרכב נגנב מאיזור גוש דן זמן קצר לפני כן. בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז.

מהמשטרה נמסר בעקבות טענות שהועלו כנגד הוראות הפתיחה באש: "המפכ"ל הורה הבוקר על הקמת צוות תחקיר מבצעי לאירוע בהובלת אגף המבצעים ואגף ההדרכה, תוך חידוד הוראות הפתיחה באש. בנוסף הורה המפכ"ל על בחינת צבר האירועים האחרונים בהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי. מהות התחקיר היא בחינת ההערכות המבצעית לאור האיומים הקיימים על שוטרי משטרת ישראל בשטח. המפכ"ל מבקש להדגיש ששוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה".

ברק משולם הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הורים ושני אחים.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר