שוטר, צילום אילוסטרציה, [email protected] depositphotos.com

"אמחק אותך". שוטר מפתח תקוה מואשם באיומים על בת זוגו

בין היתר אמר לה: "את לא יודעת מה אני הולך לעשות לך, אני קיבלתי אטרף עלייך, אני הולך לרמוס לך את הצורה ..., עד שאני לא ראה אותך רמוסה מתחת לאדמה אני לא אשתוק"

פורסם בתאריך: 19.7.22 17:38

כתב אישום הוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים כנגד שוטר, תושב פתח תקוה לשעבר, שהואשם בביצוע עבירות של איומים כלפי בת זוגו לשעבר. כתב האישום הוגש כשנה לאחר סיום הקשר הזוגי ביניהם, לבית משפט השלום בכפר סבא. הנאשם והמתלוננת, שירתו במשטרת ישראל. לשניים ילד משותף אחד ובנוסף לכל אחד מהם ילדים מקשר קודם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק, בין השנים 2018-2021 הנאשם והמתלוננת היו בני זוג. האיומים המתוארים בכתב האישום אירעו בין השנים 2018-2020, תקופה בה התגוררו יחד בפתח תקוה. ביום 26.09.2018, ביקש הנאשם לעיין בתכתובות המתלוננת ברשתות החברתיות. לאחר שסירבה, אמר לה הנאשם "את לא יודעת מה את גורמת לי לעשות … אוי איזה החלטה אני הולך לקחת, שאלוהים רק אלוהים יסלח לי אבל". כחודש לאחר מכן, ב23.10.2018, התכחש הנאשם בפניי המתלוננת שהעובר שבבטנה הוא בנו הביולוגי. בנוסף, הטיח הנאשם בפני המתלוננת האשמה כי היא נמצאת בקשר עם גברים זרים. סמוך לאירועים אלה, איים הנאשם באמרו " הוא לא יהיה אצלך בבטן עוד הרבה זמן…".

בעוד שתי הזדמנויות אחרות במהלך שנת 2018, איים הנאשם על המתלוננת ואף איים שיהרוג אותה: "את לא יודעת מה אני הולך לעשות לך, אני קיבלתי אטרף עלייך, אני הולך לרמוס לך את הצורה, אני הולך לשבור את כל הכלים איתך, עד שאני לא ראה אותך רמוסה מתחת לאדמה אני לא אשתוק". בהתבטאות אחרת, אמר הנאשם "אמחק אותך מפני האדמה ואראה לך מה זה לשקר".

 

בהמשך בשנת 2019, מתוארים בכתב באישום שלושה מקרים שונים שבהם איים הנאשם על המתלוננת, ובאחד מהם אף שבר הנאשם מקל מטאטא וכיוון אותו לכיוון המתלוננת, כשבידיה בנם המשותף. לאחר מכן בשנת 2020, מתוארים בכתב האישום כחמישה מקרים שונים שבהם איים הנאשם על המתלוננת, בחלקם שוב האיום מופנה כלפי בנם המשותף.

החקירה נוהלה על ידי צוות שרון במחלקה לחקירות שוטרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר