מבצע אכיפה של העירייה קיץ 2022 צילום דוברות העירייה
מבצע אכיפה של העירייה קיץ 2022 צילום דוברות העירייה

רעש, ונדליזם, ורכיבה ללא קסדה: עשרות דוחות ניתנו לבני נוער בפתח תקוה

העירייה קיימה מבצע אכיפה נוסף, במהלכו ניתנו דוחות על רכיבה על קורקינט ואופניים ללא קסדה, חניה באדום לבן,ונדליזם, רעש ועוד. מצבע נוסף מתוכנן בקרוב

פורסם בתאריך: 25.7.22 16:19

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, התקיים מבצע אכיפה נוסף ברחבי העיר וזאת בהמשך למגמת העירייה להגביר את האכיפה כנגד מעשי ונדליזם במרחב הציבורי, רכיבה לא בטוחה על אופניים וקורקינטים חשמליים, רעש ועוד, במהלך הקיץ.

את הפעילות הוביל האגף לביטחון, פיקוח וחירום עם מחלקות השיטור העירוני, הסיירות, המשל"ט, הקב"טים והפיקוח העירוני. הצוותים התפזרו ברחבי העיר, בגינות, במרכזים המסחריים – בשכונות ובמרכז העיר ואכפו עבירות מתחומים שונים בדגש על עבירות בטיחות וכאלו הפוגעות באיכות חיי התושבים. כך למשל ניתנו דוחות על רכיבה על קורקינט ללא קסדה, דוחות על רכיבה על אופניים ללא קסדה, דוחות על חניה באדום לבן, דוחות על רכיבת אופניים על מדרכה, דוחות על ונדליזם, רעש ועוד.
סך הכול ניתנו 68 דוחות.

 

 

ראש העירייה רמי גרינברג, אמר: "במהלך הקיץ נקיים מבצעי אכיפה באופן מוגבר כדי לשמור על הסדר הציבורי וביטחון הציבור. החופש הגדול התחיל ואנו רוצים שבני ובנות הנוער יבלו וייהנו אך יש לעשות זאת בצורה שאינה פוגעת בבטיחותם ואינה פוגעת באיכות חיי השכנים. אנו נמשיך להגביר את האכיפה כנגד הרוכבים ללא קסדה, כנגד ונדליזם, שתיית אלכוהול, רעש בגינות ועוד. חשוב שבני הנוער יבלו וייהנו אך יש לשמור על הסדר הציבורי ולהימנע מלהפריע לאחרים. במהלך הקיץ יש שפע של אירועים ופעילויות בעיר, יש הטבות והנחות משמעותיות בבתי עסק ומקומות בילוי, יש מגרשי ספורט שיישארו פתוחים עד שעות מאוחרות ובתי נוער הפעילים עד לשעות הלילה והאפשרויות לבילוי במרחבים בטוחים הן רבות. אני ממליץ לכל בני הנוער לבלות את הקיץ באופן בטוח ומודה לאגף הביטחון, הפיקוח והחירום על הפעילות המוגברת שהתקיימה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר