כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

חוסל בכיר בגי'האד בעזה, נפתחו המקלטים הציבוריים בפתח תקוה ובראש העין

צה"ל תוקף ברצועת עזה בעקבות האיומים על פיגוע בעוטף עזה, עיריות פתח תקוה וראש העין החליטו לפתוח את המקלטים הציבוריים

פורסם בתאריך: 5.8.22 21:28

עיריית פתח תקוה החליטה בדקות האחרונות לפתוח את המקלטים הציבוריים בעיר. זאת לאור פעילות צה"ל ברצועת עזה שמבוצעת במטרה למנוע פיגועים נגד אזרחים בעוטף עזה ולאחר מספר ימים של סגירת צירים והגבלת תנועה ביישובי העוטף. במהלך פעילות צה"ל חוסל בכיר הג'יהאד האיסלאמי, תייסיר ג'עברי, ששימש מפקד המרחב הצפוני של הג'יהאד האיסלאמי בעזה. כידוע במהלך השבוע נתפס ונעצר בג'נין באסם א-סעדי, ראש הג'יהאד האיסלאמי בג'נין. בשעה הנאחרונה בוצע ירי טילים לעבר יישובים רבים בארץ.

ראש העירייה רמי גרינברג מסר: "לאור ירי הטילים מעזה הנחתי את אגף הבטחון והחרום העירוני לפתוח את המקלטים בעיר. תוך דקה וחצי מרגע האזעקה יש להתגונן כמפורט בהנחיות. אבקש מהציבור להתנהל לפי הנחיות פיקוד העורף להתגוננות".

עוד נמסר מהעירייה: "תושבים ותושבות יקרים, לאור המצב הביטחוני והירי לעבר ישראל הנחה ראש העיר רמי גרינברג לפתוח את המקלטים הציבוריים ברחבי העיר. בהשמע אזעקה יש להמשיך לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולהגיע למרחב המוגן תוך 90 שניות. אנו נערכים לכל תרחיש ונמצאים בקשר עם כוחות הביטחון ופיקוד העורף. מוקד 106 לשרותכם 24/7". לרשימת המקלטים היכנסו כאן 

עיריית ראש העין הודיעה מוקדם יותר הערב על החלטה לפתוח את המקלטים הציבוריים. מהעירייה נמסר: "לאור הההתפחויות במצב הביטחוני, ברצוננו לעדכן כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ראש העין ללא הגבלות מיוחדות. יחד עם זאת, לאחר הערכת מצב של הנהלת העירייה ולהגברת תחושת הביטחון של התושבים, הוחלט לפתוח במהלך השעות הקרובות את המקלטים הציבוריים ברחבי העיר. תושבים שיש ברשותם מפתחות, יכולים לפתוח את המקלטים. ראש העין היא אזור ירקון 170".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר