זירת התאונה בכביש 40, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים
זירת התאונה בכביש 40, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים

טרגדיה גדולה: לירון ברמי, בת ה-14, נדרסה למוות בפתח תקוה, מעגלי שיח בבית ספרה

לירון ברמי ז"ל עברה לאחרונה עם אמה מפתח תקוה לשדרות, והגיעה לבקר חברות. בחטיבת פיינשטיין בה למדה עד השנה האחרונה יתקיימו הערב מעגלי שיח

פורסם בתאריך: 13.8.22 09:46

עדכון אחרון: 13.8.22 11:13

טרגדיה גדולה: נערה בת 14, לירון ברמי, נדרסה למוות אתמול בלילה (שישי) בערך בשעה 23:00, בכביש 40 פינת רחוב יעקב חזן (צומת חזן). הנערה פונתה במצב אנוש תוך מאמצי החייאה לבית החולים בילינסון, שם למרבה הצער נקבע מותה. ברמי ז"ל עברה לאחרונה עם אמה מפתח תקווה לשדרות, והגיעה לבקר חברות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית בפתח תקוה. בוחני התנועה של מרחב שרון חוקרים את נסיבות התאונה שאירעה בצומת מרומזר. בוחני התנועה הגיעו לזירה ואספו ממצאים. בבית הספר בו למדה עד השנה האחרונה, חטיבת פיינשטיין בפתח תקוה. הוציאו הודעה מיוחדת להורים. בית הספר ייפתח הערב, לאחר צאת השבת, לשיחות עם התלמידים, חבריה הרבים של לירון ז"ל.

לירון ברמי ז"ל שנדרסה למוות, צילום מהרשת

לירון ברמי ז"ל שנדרסה למוות, צילום מהרשת

בהודעה להורים שהוציאה מנהלת השש שנתי ברנר – פיינשטיין, נכתב: "הורים יקרים שלום, הלילה נתבשרנו על מותה הטראגי של התלמידה לירון ברמי מכיתה ח'1, בתאונת דרכים בכביש 40. כולנו שותפים לאבלה של משפחת ברמי ומוסרים למשפחה ברכת נחמה ושלא ידעו עוד צער. תופעת המוות קשה מאד לכולנו, קשה להבין, קשה לקבל ולדבר עליה, כל אחד מאיתנו מתמודד עם האירוע בהתאם לגילו אישיותו וניסיונו הקודם. למרות שבקרב הורים רבים קיימת הנטייה המובנת להגן על ילדיהם מפני חוויות קשות, וידיעות קשות. המציאות מראה לנו כי לא ניתן לחסום מידע מכאיב מפני הילדים וחשוב להעביר להם אותו באופן מסודר תוך ליווי של מבוגר משמעותי. העקרונות החשובים בשיחות מעין אלו הם מתן מידע תמציתי ואמין, מתן אפשרות לילד להביע רגשות, לשאול שאלות באופן פתוח ולנהל שיח על מה יוכל לעזור לו, להקל עליו עכשיו, תוך חיבור לכוחות ולתמיכה משפחתית וחברתית. בית הספר פותח את שעריו היום בערב, בשעה 21:00, למעגלי שיח אשר יונחו על ידי היועצות ופסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי, עבור התלמידים והצוות החינוכי. זאת בכדי להיות ביחד, לעבד, לשתף ולתמוך זה בזה. במידה ואתם סבורים כי בנכם/ בתכם זקוקים למענה נוסף, הנכם מוזמנים לפנות להיוועצות עם הצוות החינוכי. ההלוויה תתקיים מחר בעיר שדרות. מועד ההלוויה המדויק ישלח בהמשך. אנו כאן בשבילכם, מייחלים לימים של בשורות טובות. בברכה,
כרמלה רחמינוב, מנהלת החטיבה והיועצות".

ממד"א נמסר: "בשעה 23:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על צעירה שנמצאה שוכבת פצועה, בכביש 40 פינת רחוב יעקב חזן בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א םפינו את הצעירה לבי"ח בילינסון, עם חבלה רב מערכתית, במצב אנוש תוך פעולות החייאה".

 

פאראמדיק מד"א, תומר פיין, סיפר: ""ראינו במרכז הכביש צעירה מחוסרת הכרה, היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי כשהיא ללא נשימה וללא דופק וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי לבית החולים כשמצבה אנוש".

כאמור, למרבה הצער, בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של הנערה.

יהי זכרה ברוך. מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר