אופניים חשמליים שיתופיים, באדיבות חברת ליים
אופניים חשמליים שיתופיים, באדיבות חברת ליים

25 קמ"ש, גיר אוטומטי: מיזם אופניים חשמליים שיתופיים בפתח תקוה

המיזם של חברת ליים יתקיים תחילה כפיילוט באיזורי התעשייה, וככל שיצליח יורחב לאיזורים נוספים בעיר

פורסם בתאריך: 17.8.22 13:28

פתח תקוה משיקה מיזם של אופניים חשמליים שיתופיים: חברת ליים תרחיב את מטריית השירותים שהיא מעניקה בעיר פתח תקוה ותשיק פיילוט אופניים חשמליים שיתופיים, זאת בשיתוף עם החברה לפיתוח פתח תקוה. הפיילוט יתרחש באזורי התעשייה בעיר וככל שיהיה מוצלח יתרחב לאיזורים נוספים בפתח תקוה.

בכך יעמוד לרשות התושבים פתרון כולל של קורקינטים חשמליים וגם אופניים חשמליים שיתופיים בדומה למגמה בערים נוספות בעולם שבה השירות מוצע. ב-Lime ישראל צופים כי השימוש הממוצע באופניים החשמליים של החברה ינוע בין 2.5-3.5 ק"מ.

האופניים החשמליים שמשיקה Lime עוצבו במיוחד לתחבורה שיתופית על ידי צוות המהנדסים של החברה, בעלי מפרט טכני רחב ומתקדם, הכולל בין היתר מנוע חזק וחכם (250W) עם עוצמת טיפוס עליות משופרת, גיר אוטומטי המאפשר האצה חלקה ללא הפרעות וללא העברת הילוכים.

 

 

כמו כן, הם מצוידים במתקן קסדה חכם, מעמד לטלפון, סלסלה לנשיאת חפצים אישיים וסוללה מתחלפת, המאפשרת להחליף את הסוללות של האופניים החשמליים באלו של הקורקינטים החשמליים ובכך לחסוך ערוץ תפעול שונה בין הכלים. האופניים יגיעו למהירות מרבית של 25 קמ"ש ולסוללה טווח נסיעה יעיל של כ-40 קילומטרים.

המחירים יעמדו על 6 שקלים לפתיחת נעילה ו-80 אגורות לדקת רכיבה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר