שלט תמיכה ברמי גרינברג, צילום מהפייסבוק, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים
שלט תמיכה ברמי גרינברג, צילום מהפייסבוק, פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

האם הפעם זה יקרה? ניסיון נוסף לארגן מפגן תמיכה בגרינברג

הפעם מדובר במפגן תמיכה מול העירייה. בחדשות 12 פורסם תיעוד של העברת כספים. עוה"ד של איש העסקים המתועד: "רואים מתנדב מחזיר כמה מאות שקלים על פלאפל שנקנה לפעילים"

פורסם בתאריך: 16.8.22 16:15

יממה לאחר הארכת מעצרו של רמי גרינברג בארבעה ימים נוספים, נעשה ניסיון נוסף לארגן מפגן תמיכה בו, על ידי פעילים מקומיים. אתמול (שני) האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של ראש העירייה, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף. הודעה ראשונה הופצה ברשתות כבר ביום שישי על מפגן תמיכה מול בית המעצר באבו כביר, אך שעה קלה לאחר מכן נמסר כי המפגן נדחה. בהמשך עלה סרטון של גיל טסה על מפגן תמיכה דומה, כאשר טסה אף הבהיר כי תתיעשה רשימה של מי שיופיע למפגן. בהמשך אמר טסה שהסרטון הוסר כי המפגן נדחה.

אתמול הוםפצה הודעה על מפגן תמיכה בגריברג מול בניין העירייה, מחר, יום רביעי ב-18:30. בהודעה נכתב: "ביום רביעי הקרוב כ' אב 17.08.22 בשעה 18:30 ניפגש כולנו למרגלות הכניסה לבניין עיריית פתח תקווה למפגן הצדעה וחיזור לראש העיר האהוב והיקר שלנו רמי גרינברג! נגיד לו כמה אנחנו מעריכים, אוהבים והכי חשוב מחזקים אותו! מוזמנים להגיע".

נזכיר כי בעירייה הבהירו כי לעירייה ולראש העירייה אין קשר ליוזמות אלו.

בכל אופן, החקירה והחשדות ממשיכים לעורר עניין רב גם באמצעי התקשורות הארציים. אתמול חשף ברנו טגניה בחדשות 12 תיעוד של איש עסקים פתח תקוואי מעביר לגרינברג כסף מזומן. עורכי הדין של גרינברג ושל איש העסקים שללו מכל וכל שמדובר בשוחד לכאורה. עו"ד אלון וולקוביצקי, המייצג את איש העסקים, אמר: "הסרטון שראינו בערוץ 12 הוא סרטון שמייחסים לו משמעות מופרכת, מוגזמת ושקרית. כל מה שרואים בסרטון הוא מתנדב פוליטי שהחזיר לראש העיר כמה מאות שקלים עבור הפיצה והפלאפל והטחינה שהוא קנה בטוב ליבו לפעילים. אם המשטרה הייתה טורחת לשאול זאת מרשי היה נותן לכך מענה מהיר ויעיל ואין צורך בהדלפות לתקשורת. כל חוקר מתחיל ודאי יודע כי כספי שוחד של מיליונים כפי שמייחסים לחשודים לא מעבירים בכמה שטרות של מאתיים שקל. פשוט מגוחך".

 

 

 

 

עו"ד עופר ברטל המייצג את גרינברג מסר: "לצערי הצופים הוטעו הערב במהדורת ערוץ 12. רמי גרינברג לא היה ראש עירייה בעת הצילום. הוא היה בתחילתו של מסע בחירות בשנת 2018. במהלך בחירות מותר לקבל תרומות עד לגובה של כחמשת אלפים שקלים. על פי הסרט הועברו לידיו לכל היותר מעט פחות מארבעת אלפים שקלים.. כל תרומה שקיבל נרשמה והופקדה כחוק. את הדוח על כך אישר מבקר המדינה בזמנו. הסרט צולם בביתו של התורם במצלמה שהיא בולטת ונראית לעין – כך שרמי גרינברג ידע שהוא מתועד ומצולם. את הסרט ניסה התורם למכור במשך השנים האחרונות למרבה במחיר. רמי גרינברג הורה לכל חבריו שלא לשלם אגורה תמורתו – שכן אין הוא מתעד עבירה שעבר".

בתגובה לדברים אלו אמר עו"ד וולקוביציקי: "מרשי אינו מפיק קולנוע הוליוודי, ואינו עוסק ברכישת או מכירת סרטונים כאלה ואחרים. באם ההתייחסות היתה לגביו שניסה למכור את הסרטון שנחשף בערוץ 12 הרי שאלו שטויות והבלים. מרשי מעולם לא ניסה למכור את הסרטון הואיל ואכן כדבריו של ראש העיר שהוא גם עו״ד בהשכלתו- אין כאן שום עבירה. אני רק מציין שהסרטון מופץ במשך חודשים רבים בקבוצות הפייסבוק של התושבים והוא גלוי וידוע לכל .
מי המעוניין בו אינו צריך לשלם אגורה שחוקה עבורו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר