בית חם לחיילים בפתח תקווה
בית חם לחיילים בפתח תקווה

הנשמות הטובות: מקימים בית לחיילים קרביים בודדים

שלושה אנשי עסקים מקימים בימים אלה בית חם לחיילים קרביים בפתח תקווה. הם שכרו את הוילה לשנים הקרבות ובסיוע מתנדבים מלאו אותה בכל טוב. כעת הם מחפשים מבשלים מתנדבים שיכינו להם ארוחות בסופי שבוע

פורסם בתאריך: 26.10.17 16:06

אנשים טובים באמצע הדרך. במסגרת יוזמה של אנשים פרטים, בימים אלה מוקם בפתח תקווה, בית לחיילים קרביים בודדים. הבית, הוא פרויקט שתופס תאוצה ומיועד ל-19 חיילים בודדים והוא מוקם בשכונת כפר גנים ג' על ידי אנשי העסקים מוטי גוטמן, אלון אבן חן וגיא מוזס שהקימו בית דומה בעבר בהרצליה. מדובר בוילה פרטית אותה שכרו למספר שנים, עם חצר מפנקת ויחד עם מתנדבים שתרמו מזמנם וממרצם הצליחו למלא את הבית בכל הציוד הנדרש.

אלון אבן חן

אלון אבן חן

כל שחסר כעת הם חיילים שהתגייסו ליחידות קרביות, שזקוקים לבית חם, שאין להם עורף משפחתי, שננטשו או שהוריהם מתגוררים בחו"ל. מי שהצטרפה ליוזמה היא לירון לייבמן, שהקימה את קבוצת "מבשלות מתנדבות" שיבשלו עבור החיילים בכל סוף שבוע.

"מדובר בפרויקט מאוד חשוב שהמטרה שלו הוא לעזור לחיילים שאין להם עורף משפחתי ובעצם כשהם משתחררים מהצבא הביתה אין להם לאן ללכת והם תלושים מהעולם", מסבירה לייבמן. "עלה פוסט ראשוני בפייסבוק ומאז אנחנו רואים הרבה רצון טוב של אנשים לכך.

בית חם לחיילים

בתמונות הבית מבפנים

בית חם לחיילים

בית חם לחיילים

בית חם לחיילים

 

לדבריה הם עדיין מחפשים מבשלות או מבשלים בהתנדבות שיבשלו לחיילים בסופי שבוע. "המטרה היא שכל מבשלת תבשל בממוצע פעם בחודשים שלושה, כשבכל סוף שבוע יעבדו מספר מבשלות על מנת להוריד את העומס. אותן מבשלות מתנדבות ירכשו מכספם סל מזון ומצרכים בסיסים כדי לבשל לחיילים. לשמחתי, אנחנו מקבלים המון פניות, הקהילה שלנו מאוד חמה ואני בטוחה, שביחד נצליח גם בפתח תקווה, כמו שהפרויקט מצליח בהרצליה".

לירון לייבמן

לירון לייבמן

יש לציין כי הבית החם שהוקם בספטמבר האחרון לחיילים קרביים בהרצליה הוכרז כהצלחה, מתגוררים בו 12 חיילים והציבור שש ושמח להתנדב אם בעזרה בכסף, ציוד ואוכל.

המעוניינים להתנדב ולתרום, מוזמנים לפנות ללירון בטלפון: 054-4483949

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר