תאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון, צילום תיעוד מבצעי מדא
תאונה בצומת גיתי אבישר בשומרון, צילום תיעוד מבצעי מדא

הרוג ושני פצועים אנוש בתאונה קטלנית בין משאית לרכב פרטית | צפו בזירת התאונה

התאונה הייתה בצומת גיתי אבישר במפגש בין כביש 5 לכביש 505. הרופאים נאבקים על חיי שני פצועים

פורסם בתאריך: 4.9.22 08:22

תאונה קשה הלילה בצומת גיתי אבישר במפגש בין כביש 5 לכביש 505 בשומרון: שלוטשה אנשים נפצעו אנוש, למרבה הצער נקבע בבית החולים בילינסון מותו של אחד מהם. שני הפצועים האחרים במצב אנוש ובבית החולים נאבקים על חייהם. עוד נמסר כי נבדק האם כבאית התנגשה ברכב.

ממד"א נמסר: "בשעה 03:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונת דרכים קשה בין משאית לרכב פרטי, בצומת גיתי אבישר בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון שלושה נפגעים, בהם: צעיר כבן 19 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, עם חבלה רב מערכתית, צעיר כבן 19 במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית, וצעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, מונשם ובמצב לא יציב".

פאראמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית, בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פינינו במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי".

 

מבית החולים בילינסון נמסר: "לבית חולים בילינסון הובאו שלושה צעירים פצועי תאונת הדרכים שבשומרון, עם פגיעות ראש קשות ביותר. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הפצועים. מצב שני הפצועים האחרים אנוש וקשה מאוד, שניהם בסכנת חיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר