זהבה גלאון, צילום רונן אקרמן
זהבה גלאון, צילום רונן אקרמן

גלאון צייצה על השבת של פתח תקוה ועוררה תגובות זועמות של תושבים

יו"רית מרצ כתבה משהו על "סימני חיים בשבת בפתח תקוה" ועוררה תגובות זועמות. "ממליצה לה להסתובב בשישי בערב ושבת בצהריים באזורי התעשייה, לראות איך המקומות שם הומי אדם"

פורסם בתאריך: 5.9.22 13:00

מרגישים בחירות באוויר: ציוץ בטוויטר של זהבה גלאון, תושבת העיר והיו"רית החדשה – ישנה של מרצ, עורר תגובות כועסות של תושבים מהעיר. גלאון צייצה בטוויטר שלה: "מה הכי חסר לכם בשבת שלכם?". מיד לאחר מכן ענתה בעצמה: "אני אתחיל, סימן חיים בפתח תקוה".

הציוץ זכה למאות תגובות, ובעיקר מצד תושבים זועמים. "זה ממש מעליב", כתב אחד מהם. תושבת אחרת כתבה: "אני לא יודעת איך בדיוק גלאון מודדת סימני חיים ועל מה היא מסתמכת. אני ממליצה לה להסתובב בשישי בערב ובשבת בצהריים באזורי התעשייה, בעיקר ברחוב הסיבים והרחובות הסמוכים אליו, ולראות איך המקומות שם הומי אדם ולמקומות האלה מגיעים תושבים מכל האזור, אפילו מתל אביב".

 

 

יום למחרת עדיין נשמעה גלאון מופתעת ממימדי הסערה שהתחוללה. גלאון אמרה: "לא התכוונתי למשהו קונקרטי ובטח שלא התכוונתי להעליב את פתח תקוה. אני גרה בה יותר מ-60 שנה. בסך הכל, אני רוצה שזו תהיה עיר שיהיה יותר נעים לגור בה. הכוונה שלי הייתה לומר שלא הכל מושלם ושיש מחסור בדברים בעיר, בעיקר בשבת. יש בה תחבורה ציבורית בשבת? יש בה רכבת קלה בשבת? רציתי לעורר מודעות ולהגיד שצריך לדאוג שזו תהיה עיר שאפשר לנסוע בה, שיש בה רכבת קלה בשבת. אני רוצה רכבת קלה בשבת. אני גרה פה, אין לי עניין להעליב, רק שיהיה יותר כיף לגור כאן".

לפחות גילית שאת מצליחה לעורר הדים …
"מתברר שכן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר