כלי פריצה שנתפסו ברשות חשודים כגנבי רכב, צילום דוברות המשטרה
כלי פריצה שנתפסו ברשות חשודים כגנבי רכב, צילום דוברות המשטרה

עם פטיש ומחשב רכב: נתפסו שני חשודים בגניבת רכבים בפתח תקוה

במהלך פעילות יזומה של המשטרה נעצרו הלילה שני החשודים, וברשותם ציוד מגוון. השניים נתפסו בהדר גנים ועונים לתיאור שנמסר על ידי תושבים בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 12.9.22 12:35

המשטרה עצרה הלילה בפתח תקוה, במסגרת פעילות מבצעית ובהתאם לאסטרטגיה הההתקפית של מחוז מרכז נגד עברייני רכוש, שני תושבי איו"ש בחשד לניסיון גניבת כלי רכב בעיר. שוטרי תחנת פתח תקוה, יחד עם פקחי העירייה של מערך השיטור העירוני, ביצעו הלילה אכיפה ממוקדת בעיר בתחום הרכוש, למען שלום הציבור ובטחונו.

במהלך הפעילות זיהו השוטרים שני הולכי רגל שעוררו את חשדם, ועצרו את שני חשודים – תושבי איו"ש בגילאי 17 ו-30. בחיפוש שבוצע תפסו השוטרים ברשותם כלים החשודים ככלי פריצה, בהם – פטיש, כפפות, מחשב רכב ועוד.

השוטרים עצרו כאמור את שני החשודים ובתום חקירתם בתחנת המשטרה בעיר הם נכלאו. היום יתקיים דיון בעניינם בבית המשפט בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרם.

תושבים בהדר גנים סיפרו כי השניים נתפסו בשכונה, ליד בריכת עמישב, בסמוך לאתר בנייה. עוד סיפרו התושבים כי השניים עונים לתיאור חשודים שנמסר בזמן האחרון על ידי תושבי השכונה, וכי בחמישי האחרון ניצפו שני חשודים בתיאור דומה ובסמוך לאותו אתר בניה ובוצע גם ניסיון פריצה לרכב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר