עמוס לוזון ועומר אדם במסיבת יום ההולדת, צילום מסרטון ברשתות החברתיות, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים
עמוס לוזון ועומר אדם במסיבת יום ההולדת, צילום מסרטון ברשתות החברתיות, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

צפו בהם על הבמה | לוזון: "מי שלא יעלה לבמה אאנוס אותו בברוטאליות". ואיך הגיב עומר אדם?

סרטון שצולם במסיבת יום הולדת של עמוס לוזון הפך לויראלי ומביך. צפו בדיאלוג על הבמה של לוזון ועומר אדם, התמלול המלא בכתבה

פורסם בתאריך: 18.9.22 16:16

איש העסקים והבעלים לשעבר של קבוצת הכדורגל של מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, חגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו באירוע חגיגי שהפך במהרה לוויראלי ולמביך מאוד עבור לפחות חלק מהנוכחים במקום, בהם הזמר שחלק איתו את הבמה באותו רגע, עומר אדם. זאת לאחר שלוזון הודיע במיקרופון מעל הבמה: "מי שלא יעלה לבמה אאנוס אותו בברוטאליות". מדובר בתקרית הוויראלית המביכה השנייה ברצף בימים האחרונים בה מעורב אדם, לאחר שכל המדינה ראתה את הזמר נבוך בחתונה שבה הופיע, כשהכלה מורן בן אסולין חטפה מידיו את המיקרופון והודיעה כי היא הכי יפה והכי שווה.

לוזון, הנשוי בשנים האחרונות למפיקת האירועים אירית רחמים, חגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו באירוע מאוד מתוקשר ונוצץ בביתו בארסוף. בין האורחים באירוע היו גם מספר ידוענים ובהם גם שלום מיכאלשווילי (שהגיש מערכון מיוחד) ואדל בספלוב. כמו כן, הופיעו באירוע מספר זמרים ובהם אדם, אייל גולן (בעמדת ה-ד.ג'יי) ונועה קירל. בתחילת הערב הייתה אווירה חגיגית, כראוי לאירוע שכזה, אלא שהמשך האירוע קיבל תפנית פחות נעימה. זה קרה במהלך הופעתו של אדם, שכאמור, לאחרונה כבר עבר חוויה ויראלית בעקבות האירוע בחתונה של בן אסולין.

 

בסרטון שתיעד את התקרית ביום ההולדת של לוזון בסרטון שתיעד את הרגעים השנויים במחלוקת, נשמע לוזון אומר לאדם: "גם אייל (גולן) פה". עומר אדם שאל בתגובה: "אז רק אני כאילו ז… אותי?" והמשיך "ואם אתה לא תעלה את כולם לבמה…". כאן לקח לוזון – שכנראה לא הבין למה הזמרים האחרים גם לא עלו לבמה – את המיקרופון מהזמר ואמר: "מי שלא יעלה לבמה אני אאנוס אותו בברוטאליות". חלק מהנוכחים נדהמו לא פחות מתגובתו של אדם שפשוט אמר: "תודה רבה, זה מה שרציתי לשמוע". לאחר מכן, הוא המשיך בשירה כאילו חילופי הדברים האלה היו דבר של מה בכך.

מעמוס לוזון מצוי בחו"ל ועד פרסום הידיעה לא התקבלה ממנו תגובה. ככל שתתקבל היא תובא כאן בהמשך. למתן דויטש ממיינט פתח תקוה אמר לוזון כי "זה לא מעניין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. עוזי

    אנשים מתיפיפים יותר מדיי הכתבה לא ממש מעניינים רואים שזה נאמר בהומור

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר