תאונת אופנוע במחלף קסם, צילום איחוד הצלה
תאונת אופנוע במחלף קסם, צילום איחוד הצלה

שני רוכבי אופנוע החליקו ונפצעו קשה

השניים נפצעו סמוך למחלף קסם ופונו לבית החולים בילינסון

פורסם בתאריך: 28.9.22 08:26

שני רוכבי אופנוע נפצעו אתמול (רביעי) קשה בתאונה בכביש 444 סמוך למחלף קסם. בשעה 20:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת אופנוע עם שני רוכבים. מזירת התאונה פונו לבית החולים בילינסון שני פצועים, בהם אישה כבת 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת וגבר כבן 40 במצב בינוני עד קשה, בהכרה עם חבלות בחזה ובגפיים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, דוד עמיחי, סיפר: "הייתי בנסיעה כשאזרחים סימנו לי לעצור ואמרו לי שהייתה תאונה קשה בהמשך הכביש. מיד הגעתי לפצועים כשבמקביל אזרחים חייגו למד"א בטלפון החירום 101 ודיווחו על התאונה על מנת להזעיק כוחות נוספים. שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע כשהאישה הייתה מחוסרת הכרה והגבר בהכרה. התחלתי בטיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות, עצירת דימומים וסיוע נשימתי לפצועה. כעבור דקות בודדות הגיעו לזירה אופנועי מד"א נוספים ושתי ניידות טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את הפצועים לבית החולים".

 

אברהם ניסן, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בצעיר וצעירה שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו ונחבלו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירת האירוע הם פונו לבית חולים במצב קשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר