התאונה הקשה בנתיבי איילון, תיעוד מבצעי מדא
התאונה הקשה בנתיבי איילון, תיעוד מבצעי מדא

עצוב: תושב פתח תקוה בן 30 נהרג בתאונה בנתיבי איילון

בתאונה הקשה שהייתה סמוך לגשר קיבוץ גלויות היו מעורבים משאית ושני כלי רכב. הצעיר מפתח תקוה נפצע קשה, מותו נקבע למרבה הצער בבית החולים

פורסם בתאריך: 20.10.22 08:31

אבל כבד: תושב פתח תקוה כבן 30 נהרג בלילה שבין שלישי לרביעי בתאונת דרכים בנתיבי איילון, סמוך לגשר קיבוץ גלויות. הדיווח אודות האירוע התקבל בשעה 00:44 בלילה במוקד 101 של מד"א במרחב דן, ולפיו כלי רכב התנגשו במשאית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב את הפצוע בן ה-30 במצב קשה, לא יציב, עם חבלה רב מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם. למרבה הצער נקבע מותו בהמשך בבית החולים.

בשעות הבוקר אתמול (רביעי) פורסמו בקבוצות שונות בפתח תקוה בקשות להתפלל לשלומו של הפצוע ולקרוא פרקי תהילים. בהמשך פורסמה ההודעה העצובה כי הוא נפטר. כמו כן פונה מהזירה גבר כבן 60 במצב קל, עם חבלות.

 

חובשי רפואת חרום במד"א, שמעון פנחס ושי בכר ופאראמדיק מד"א דניאל גוס, סיפרו: "ראינו על הכביש משאית ושני כלי רכב מעוכים, כשבכל אחד מהם היה רק נהג. אחד הנהגים היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, חילצנו אותו מהרכב והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. מהרכב השני יצא גבר כבן 60 בהכרה מלאה שסבל מחבלה בחזה, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. נהג המשאית לא נזקק לטיפול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר