תאונה ברחוב ירושלים בפתח תקוה, צילום דוברות המשטרה
תאונה ברחוב ירושלים בפתח תקוה, צילום דוברות המשטרה

לפנות בוקר: צעיר בן 20 נהרג בתאונת אופנוע בפתח תקוה

בתאונה ברחוב ירושלים, שהייתה ככל הנראה עצמית, נפצע קשה צעיר נוסף. "שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע", תיארו אנשי מד"א

פורסם בתאריך: 22.10.22 19:21

בוקר קשה: צעיר בן 20 נהרג הבטוקר בתאונת אופנוע בדרך ירושלים בפתח תקוה. צעיר נוסף פונה לבית החולים במצב קשה. ממד"א נמסר:  "הבוקר בשעה 05:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת אופנוע עם שני רוכבים ברחוב ירושלים בפתח תקוה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר כבן 20 שסבל מפגיעה רב מערכתית ופינו לבית החולים בילינסון פצוע בן 21 במצב קשה בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים".

 

פראמדיקית מד"א, עידית לוי, וחובש בכיר במד"א, חזי גוטמן, סיפרו: "שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מחבלות קשות בגופם. אחד מהרכובים היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. הרוכב השני היה בהכרה וסבל מחבלות קשות בראשו ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הבוקר בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית שהייתה ככל הנראה עצמית. בוחני התנועה הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת החקירה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר