עיריית פתח תקוה, צילום דוברות העירייה
עיריית פתח תקוה, צילום דוברות העירייה

15 מיליון שקלים: בתי אב רבים יקבלו החזר בחשבון הארנונה האחרון של השנה

ההחזר יבוצע בעקבות פסיקה של בית המשפט שהורה לפצות את התושבים על פערים חישוביים לפני כעשור. וגם: האם יאושר לעירייה לא להעלות את הארנונה בשיעור העדכון האוטומטי?

פורסם בתאריך: 23.10.22 14:02

תושבי העיר, שעד כה התרגלו רק לשלם ארנונה לעירייה, יזכו לקבל החזר ארנונה מהעירייה וזאת בתשלום האחרון של הארנונה לשנת 2022. אלו שמשלמים מראש יזוכו בתשלום הראשון לשנת 2023. ההחזר הוא בגובה של כ-160 שקלים לכל חשבון בית אב ובסך הכל ל-90 אלף בתי אב ברחבי העיר, המשמעות היא שהסכום הכולל של ההחזר יעמוד על כ-15 מיליון שקלים. העירייה מחזירה את הכספים האלה לתושבים בעקבות פסיקה של בית המשפט שהורה לפצות תושבים על פערים חישוביים מלפני כעשור, בקדנציות קודמות.

בעירייה עדכנו גם כי הם ממתינים לתשובת משרד הפנים לבקשה שלא להעלות את הארנונה בשנת 2023 בשיעור העדכון האוטומטי שקבעו משרדי הפנים והאוצר שעומד על 1.37 אחוזים. ככל שיתצקבל האישור, תספוג העירייה את העלייה המכונה טייס אוטומטי. החלטה זו כבר אושרה בעבר על ידי מועצת העיר, וכאמור, ממתינה רק לאישור משרד הפנים.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "פעולות אלו מתאפשרות לאור ההתנהלות הכלכלית בה נקטנו במהלך השנים האחרונות, ובפרט בשנות הקורונה שבהן הרשות נאלצה להפנות תקציבים ומשאבים רבים שלא נצפו מראש. בשנים האחרונות פעלנו לייעול המערכת העירונית ובמקביל הקצינו תקציבים מוגדלים לטובת המשך שדרוג העיר ואיכות החיים בה. נמשיך את מגמת הצמיחה וההתחדשות ביתר שאת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר