תאונה בכביש 4, צילום תיעוד מבצעי מדא
תאונה בכביש 4, צילום תיעוד מבצעי מדא

לילה עצוב: תושב העיר נהרג מפגיעת רכב בסמוך למחלף גהה

הולך הרגל פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון תוך מאמצי החייאה, אך למרבה הצער בבית החולים נקבע מותו

פורסם בתאריך: 27.10.22 07:52

הולך רגל, תושב פתח תקוה כבן 50, נהרג הלילה מפגיעת רכב בכביש 4 לצפון סמוך למחלף גהה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון אך למרבה הצער בבית החולים נקבע מותו.

ממד"א נמסר: בשעה 23:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על הולך רגל שנפגע מרכב, בכביש 4 לצפון סמוך למחלף גהה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים בילינסון, גבר כבן 50 במצב אנוש תוך פעולות החייאה.

חובש מד"א אלי ריימונד סיפר: "ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. בדקנו גם את נהג הרכב גבר כבן 70 שלא נזקק לפינוי".

 

מאיחוד הצלה נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע וביצעו הלילה החייאה על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 4 בסמוך למחלף גהה. יעקב מלכה ומנחם סלבוטיצקי, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "הולך הרגל סבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי בילינסון, שם למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר