רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בכביש 471, ממחלף שעריה למזרח, צילום תיעוד מבצעי מדא
רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בכביש 471, צילום תיעוד מבצעי מדא

לילה קשה: הרוג ושני פצועים במספר תאונות בפתח תקוה

גבר בן 41 נהרג מפגיעת רכב כאשר רכב על אופנוע. בשתי תאונות נוספות נפצעו רוכב אופניים חשמליים ונהג רכב צעיר שהתהפך

פורסם בתאריך: 29.10.22 09:29

הרוג בתאונה: גבר בן 41, תושב ראש העין נהרג הלילה (שישי) בתאונה בכביש 471 ממחלף שעריה לכיוון מזרח. המשטרה פתחה בחקירת התאונה. בהמשך הלילה אירעו שתי תאונות נוספות בפתח תקוה.

ההרוג רכב על אופנוע ונהרג מפגיעת רכב. מותו נקבע במקום. ממדא נמסר: בשעה 22:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 471 ממחלף שעריה למזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, אך בסופן למרבה הצער נקבע מותו. של גבר בן 41.

החובשים של מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס סיפרו: "היינו בנסיעה בנתיב הנגדי כשראינו את התאונה. מיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א וביצענו פרסה על מנת להגיע לפצוע ששכב מחוסר הכרה על הכביש. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה והפראמדיק בניידת טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו".

מהמשטרה נמסר: בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 471 במעורבות רכב וקטנוע. עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב הקטנוע, תושב ראש העין כבן 40 ומותו נקבע במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

 

 

סמוך לאותה שעה, קצת מוקדם יותר, נפגע רוכב אופניים חשמליים בתאונה בפתח תקוה. בשעה 22:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופניים חשמליים שהתנגש ברכב חונה ברחוב ביאליק בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים בילינסון גבר כבן 30 במצב בינוני-קשה עם חבלת ראש. פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "הפצוע שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופניים כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

תאונה נוספת אירעה מאוחר יותר, לקראת השעה שלוש בלילה (שבת). ממדא נמסר: בשעה 02:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רכב שהתהפך ברחוב משה דוד מייזנר בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, צעיר כבן 19 במצב בינוני, עם חבלת בראש ובגפיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר