תאונה בה נהרג רוכב אופנוע בכביש 471, סמוך למחלף שעריה, צילום משטרת ישראל
תאונה בה נהרג רוכב אופנוע בכביש 471, סמוך למחלף שעריה, צילום משטרת ישראל

תאונה קטלנית נוספת: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף שעריה

תאונה קטלנית נוספת בה נפגע רוכב אופנוע בכביש 471, סמוך למחלף שעריה. למרבה הצער נקבע מותו במקום לאחר פעולות החייאה. נהגת הרכב עוכבה לחקירה

פורסם בתאריך: 31.10.22 09:24

רק ביום שישי נהרג רוכב אופנוע מפגיעת רכב, בכביש 471 בסמוך למחלף שעריה, והבוקר זה קרה שוב למרבה הצער.

ממד"א נמסר כי בשעה 08:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב בכביש 471 לכיוון מערב, סמוך למחלף שעריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 40, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו במקום.

המשטרה עיכבה לחקירה נהגת רכב בחשד למעורבות בתאונה. בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות התאונה. ההרוג הוא תושב שוהם, הנהגת היא תושבת השפלה בשנות ה-30 לחייה. כמו כן, הירידה ממחלף שעריה בכביש 471 לכביש 40 נסגרה לתנועה בשלב זה.

פראמדיק מד"א, עופר לחמי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרוכב שוכב בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו".

 

יאיר הירש, חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפר: "רוכב האופנוע שכב בסמוך לגדר ההפרדה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אולם למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום".

דב וידבסקי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. ביצעתי החייאה בזירה על רוכב האופנוע בניסיון להציל את חייו, אך בסיומן למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר