דוד לוי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
דוד לוי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

הלך לעולמו ממלא מקום ראש העיריה לשעבר, דוד לוי

"הוא לא היה רק איש רציני ופוליטיקאי, הוא גם היה מוזיקאי מאוד מוכשר וניגן בחצוצרה", סיפרה אשתו הלן, "הוא תמיד אהב לשמוח ולטייל"

פורסם בתאריך: 1.11.22 14:53

הלך לעולמו חבר מועצת העיר לשעבר וממלא מקום ראש העירייה, דוד לוי. הוא הובא למנוחות ביום שישי האחרון, בן 92 היה במותו.

לוי ז"ל כיהן במשך שנים רבות במועצת העיר. בתקופת כהונתו של ראש העירייה דב תבורי שימש לוי כממלא מקומו. כשאיציק אוחיון התמודד על ראשות העירייה שימש לו דוד לוי כיועץ פוליטי ולאחר מכן היה חבר מועצה ברשימה שלו ואף היה חבר מועצת המנהלים של החברה לפיתוח.

עוד לפני שהיה חבר מועצה נשא בתפקידים ציבוריים שונים והיה מזכיר מועצת הפועלים בפתח תקוה ומזכיר מפלגת העבודה בפתח תקוה. על כל פועלו למען העיר והציבור זכה, לאחר שיצא לגמלאות בתואר יקיר העיר.

לוי היה נשוי בפעם השנייה להלן, עימה חי 31 שנים. "הוא היה בן אדם נפלא, הוא אהב מאוד את החיים", אמרה השבוע הלן. "הוא תמיד אהב לשמוח. הוא לא היה רק איש רציני ופוליטיקאי. הוא גם היה מוזיקאי מאוד מוכשר וניגן בחצוצרה. בכל הזדמנות היו מבקשים ממנו לנגן בחצוצרה שלו והוא מאוד אהב לנגן. במסיבות של החברים הוא היה מנגן ועושה שמח. הוא גם אהב מאוד לטייל, לבלות, ליהנות מהחיים".

 

ללוי היו שלוש בנות מאשתו הראשונה וביחד הם גידלו גם את בנה של הלן. "הבן שלי היה קטן כשהכרתי את דוד", מספרת הלן. "הוא זה שגידל אותו והתייחס אליו תמיד כאילו הוא גם הבן שלו. הבן שלי מרגיש שהוא איבד אבא. דוד יחסר לכולנו. אני מאוד אתגעגע אליו".
לוי ז"ל השאיר אחריו גם שישה נכדים.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר