אוטובוס של אלקטרה אפיקים, צילום דוברות אלקטרה אפיקים
אוטובוס של אלקטרה אפיקים, צילום דוברות אלקטרה אפיקים

חדשות טובות: מסלול הקו ישתנה ויגיע עד לתחנת הרכבת סגולה

נוסעים רבים נאלצו עד לרדת בתחנה שעל כביש 40 ולצעוד עד לתחנת הרכבת. החל מיום שני הקרוב יגיע האוטובוס עד לתחנה

פורסם בתאריך: 3.11.22 08:08

בשורה חשובה לתושבי העיר הנוסעים משכונות הדר גנים, עין גנים ויוספטל אל ומתחנת הרכבת בסגולה. זאת לאחר שכחלק משיפור השירות חברת אלקטרה  אפיקים החליטה לבצע שינוי במסלולי קווים 63, 63 א'. משמעות השינוי היא הארכת המסלול כך שקווים אלה יגיעו עד למסוף החדש בתחנת הרכבת סגולה בעיר. השינוי ייכנס לתוקף בקרוב, ביום שני ה-7 בנובמבר כהחלטה אסטרטגית של החברה לשיפור השירות.

במסלול הקיים עכשיו של קו 63 יש 27 תחנות. המסלול מתחיל בקופת חולים במנחם בגין בשכונת הדר גנים ואחרי מספר תחנות בשכונה מגיע לצומת סירקין, ממשיך לרחוב עין גנים, משם לרחוב גורדון, משם לרחוב ירושלים ואז נכנס לשכונת קרית אלון ויוצא ממנה לכיוון צומת גנים ומשם לצומת סגולה, תחנת רכבת סגולה על הגשר (תכף יפורט) ומשם למרכז המסחרי ירקונים. בכיוון ההפוך, הקווים התחילו את המסלול במרכז המסחרי ירקונים וסיימו במנחם בגין. קו 63א הוא קצר יותר ויש לו 22 תחנות. הוא מתחיל בבית ספר בית יעקב במנחם בגין ועושה מסלול דומה אם כי, כאמור קצר יותר מזה של קו 63.

 

נוסעים בקווים אלה, שביקשו להגיע לתחנת הרכבת עד כה, נאלצו לרדת מהקו התחנה קודמת הממוקמת על כביש 40, על הגשר שמעל תחנת הרכבת, וללכת ברגל, מרחק של כמה דקות, עד לתחנת הרכבת. כך גם בכיוון ההפוך – ביציאה מהרכבת טיפסו הנוסעים לתחנה הממוקמת על הגשר ורק כך יכלו לחזור לכיוון השכונות האלה.

סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים, שי מלכה: "כחברה מובילה בענף חשוב לנו להיות קשובים לצורכי הציבור המשתנים מעת לעת בהתאם לשינויים במארג העירוני במטרה לספק שירותי תחבורה ציבורית רלוונטית, נוחה ויעילה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר