רונן פרידמן ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
רונן פרידמן ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

הלם ואבל כבד: מת במפתיע רונן פרידמן, בנה של נשיאת ארגוני המתנדבים

מותו הותיר בני משפחה וחברים רבים המומים. באחרונה עשה הסבה לקולינריה. "היו לו תכניות, הוא רצה לפתוח מזנון בפארק הגדול", סיפרה האם שרה. רונן ז"ל הותיר אחריו בת זוג ושלושה ילדים

פורסם בתאריך: 13.11.22 14:35

הלם ואבל כבד: ביום שישי האחרון נפטר במפתיע רונן פרידמן, בנם של שרה פרידמן נשיאת ארגוני המתנדבים בעיר ובעלה משה, מי שעד לפני כשנתיים היה חבר בלהקת המדרחוב. רונן, שהיה מוכר בעיר בזכות עצמו, נולד ב-10.2.73. הוא למד בבית הספר הס ולאחר מכן בחטיבת בן צבי. בתיכון למד במקס פיין בתל אביב. לאחר מכן התגייס לצה"ל ושירת בחיל התחזוקה בבסיס בית נבאללה.

רונן היה גם אתלט. כילד וכנער הוא שיחק בקבוצת הפועל פתח תקוה תחת שרביטו של אברהם גרנט. בבוגרים הוא כבר שיחק בקבוצת הפועל מחנה יהודה. זה היה בסוף שנות ה-80. הוא שיחק כדורגל עד שהתגייס לצבא ואז עבר לתחומים אחרים. בחלק מהזמן, במקביל לכדורגל, הוא גם התאמן בג'ודו אצל יונה מלניק.

משה, אביו, סיפר בכאב למלאבס: "אני ליוויתי אותו כהורה מלווה לכל המשחקים והאימונים. הוא אהב מאוד לשחק כדורגל והיה אהוב גם על חברי קבוצתו. בכלל, הוא תמיד היה מאוד חברותי ואהוב. אני זוכר שכשהוא היה בכיתה ז/ או ח' יצאתי איתו בתור הורה מלווה לטיול שנתי של שלושה ימים לאזור אילת. ניגשה אלי אחת המורות וסיפרה לי איך תלמיד אחר בכיתה דיבר אליה לא יפה ורונן קם ונתן סטירה לאותו תלמיד – אז עוד אפשר היה להתנהג ככה – ואמר לו 'אתה לא תדבר אל המורה שלך ככה'. רונן לא היה מהתלמידים בעשירון העליון, אבל הייתה לו נשמה ואכפתיות. הוא מאוד הקפיד על כיבוד הזולת למרות שהוא היה שובב לא קטן. הוא תמיד היה מקובל בחברה, מוקף בחברים, הולך למסיבות, מארגן מסיבות, מה לא".

אמו שרה אמרה היום בכאב: "רונן היה ילד מיוחד ואהוב. הוא היה צוללן חובב ואהב מוזיקה מכל הסגנונות, מטראנס ועד פופ. הוא אהב את החיים. הייתה לו בת זוג ושלושה ילדים: הבת רנה בת והתאומים בני השש, רוי וריף. הוא אהב לבקר איתם במוזיאונים וגם לעשות איתם כל מיני פעילויות ספורטיביות. הוא גם היה בשלן חובב מעולה".

 

 

 

במשך שנים רבות היה לרונן עסק לעבודות עפר, אבל לאחרונה הוא החליט לעשות שינוי מקצועי, אחרי שמאס בעבודה הפיזית הקשה והחליט להפוך את תחביב הקולינריה שלו לעסק. שרה: "הוא היה בשלן טוב ורצה להפוך את זה לעסק, לפתוח קייטרינג לאירועים קטנים. רק בשבוע שעבר הוא בישל ארוחה לשלושה זוגות והיה נהדר. הוא גם חשב לפתוח מזנון בפארק הגדול ביחד עם ישראל אדם. היו לו הרבה תכניות".

לרוע המזל ולמרבה הצער, נגדעו התכניות במפתיע ביום שישי. רונן השאיר אחריו גם שני אחים, אחות אדריכלית הגדולה ממנו ואח צעיר ממנו, המתגורר במכסיקו סיטי, שהגיע לארץ להלוויה. הלווייתו של רונן ז"ל נקבעה למחר, יום שני, אחרי שתסתיים הנתיחה באבו כביר.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר